Gå til innhold
Hundesonen.no

Connie


LunaTerese

Recommended Posts

Connie er rundt 10 år. Vi hentet henne ved et kattemotak da hun var kattunge. Som kattunge ble hun funnet i en konteiner sammen med sine søsken. Forferdelig at noen kan gjøre slikt mot dyr! Men vi åpnet hjemmet vårt og ga henne en ny sjanse.

Her er noen blider jeg har tatt i løpet av årene vi har hatt henne...

post-4133-1213869880_thumb.jpg

Her som kattunge

post-4133-1213869939_thumb.jpg

Ikke helt i humør til å smile :lol: (hun er ikke så fotogen, det er veldig vanskelig å få bra bilder av henne)

post-4133-1213870109_thumb.jpg

Her er Connie sammen med Hermine...

post-4133-1213870154_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... :)

Connie kan være litt sky iblandt... men hun har roet seg ned gjennom årene. Det er som regel bare jeg som får klappe henne og noen ganger holde henne.

Connie har som vane å være ute så lenge det ikke regner eller er overskyet... så fort det blir regn eller gråvær kommer hun hjem og sløver... Om vinteren slår hun "leir" på rommet mitt... hehe litt morsomt, hun er like værsyk som meg!

Her er noen flere bilder av Connie og Hermine sammen:

post-4133-1213910299_thumb.jpg

De to er gode venner meste av tiden, men Hemine kan være litt voldsom noen ganger. Vennskapet ble sterker etter at vi måtte avlive vår eldste katt Logic i november 07... Hun var som en mor for de to og passet godt på dem. Logic kom til og med hjem med en mus eller to til Connie og Hermine iblandt.

post-4133-1213910323_thumb.jpg

:D Og her sløver hun på sofaen (julen 07)

post-4133-1213910331_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... Connie er ikke verdens fineste katt, og heller ikke den peneste... men hun er go-jenta mi, og personligheten henner er helt herlig! :lol:

post-4133-1213996021_thumb.jpg

Bilder av bare Hermine... Skulle ta noen bilder av henne, jeg hadde ordnet alt så det skulle bli "perfekt", men i det jeg skal til å knipse et bilde, gjlr hun som hun alltid gjør... hun legger seg til for å sove!

Ble fine bilder for det da :)

post-4133-1213996660_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...