Kine Helen Skrevet 8. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2005 er det noe sider på nettet der man kan finne en bra oversikt over farger? på hunder altså? hører så mye om forskjellige farger... og jeg nikker og smiler og har ikke peiling på mange av dem :oops: :oops: noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 9. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2005 Hehe fatter ikke hva det er du mener jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 9. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2005 jeg mener.. det er jo så mange farger på hunder.. Black and tan, rød, vilfarget,blue merle , blå kreme osv osv... jeg vet jo kossen de vanligste er ..men alle de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 9. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2005 Åhh da er jeg med Vet faktisk ikke til noen sider desværre :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 9. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2005 Her er det vertfall en side med noen farger.. http://www.aze.no/amstaff/html/article.php?sid=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar