Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg ønsker meg pannekaker, hva ønsker DU deg akkurat NÅ ?

Callista44

Recommended Posts

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Tja... Akkurat nå ønsker jeg meg 6 nye uker med ferie (begynne jobb på mandag :ahappy: ), en tispe valp som skal bli madammen til gromguten min, og et stort glass kald juice.

Skrevet

Nå! Ønsker!Jeg meg at butikken eg åpen :o rååf neinei wøff...hehe...Sasha såve..Er litt digg, sorry, skrev LITT dialekt her nå, jaja, jeg vil til butikk. Der skal jeg kjøpe maaaaasse mat og snop, og sjokolade :o Nå er jeg GLAD :o for jeg får sjokolade, og med min gode kompis! Han sølte masse blekk i sofaen, hahahathihihahahihi så gøy! Åjåj! Der dunkaet jeg hodet mitt...søren

Skrevet

Jeg vil ut å sprelle sier min voffs :hund_01: :frantics:

Har lyst til å reise laangt bort..i ro og fred...lange turer og ta det med ro...ikke noe stress...

men kan ikke akkurat nå...men det blir...

• 2 weeks later...
Skrevet

ønsker meg en plass å bo fra 1. aug, en parson russell, å komme inn på hist OG ny jobb. Phuhh! godt å få det ut!

Skrevet

Jeg skulle faktisk ønske jeg hadde kunnskap om hvor alle sammen er??? :) Vi skal liksom på hyttetur i dag, også stikker de bare før jeg har stått opp uten å si noe. Mystifistisk.

Penger skulle jeg også gjerne hatt...

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde råd til å reise bort på ferie, men...

(vi får heller lage oss vårt eget "lille syden" i hagen - fint vær ute

:ahappy: )

Guest lijenta
Skrevet

Jeg ønaker meg en bedre kondisjon og forresten en kjæres jeg. Men i dag er dagen fin og jeg skal på tur med hunden :happy:

Guest Just me!!
Skrevet

en del av fortiden tilbake, skjønner ikke hvorfor ting har blitt som de har blitt. :)

Guest Gråtass
Skrevet

Jeg ønsker meg varm middag foran meg NÅ, som jeg slipper å lage selv.. *tusle på kjøkkenet*

Skrevet

:) Ja sant det - ønsker meg en god biff eller noe som jeg sjelden får til å lage selv - og et rent og ryddig krypinn -

og at ryggen slutter å verke , for den er jeg lei av :)

Guest LeenaM
Skrevet

jeg ønsker meg å dra til frisøren =P vil farge og klippe håret ,-

Skrevet

Jeg ønsker meg fredagen i dag og ikke om 4 dager så jeg kan dra på hyttetur med gode venner istedenfor å stå på jobb i fine været :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...