Gå til innhold
Hundesonen.no

Lite bæsj?

Recommended Posts

Hehe . Rar topic men ante virkelig ikke hva jeg skulle ha der men uansett. Maia spiser 2 ganger pr dag. Og hun gjør i fra seg Max 1-2 ganger pr dag. Ofte blir det 1 gang annehver dag. er dette normalt? Min tidligere hund dreit i ett sett så begynner liksom bare å lure. Her om dagen ble hun slått ut hos vetrinæren og ble drit dårlig etter det- dvs hun spydde og dreit i 2 dager. SÅ spiste hun masse men hadde ett opphold med nr 2 i to dager. Så gjorde hun ifra seg i går tidlig og har ikke gjort noe den veien siden. Regner med at det kommer i morgen tidlig men uansett. Tissing går som normalt. 2-3 ganger pr dag.

EdIT: Hun virker ikke dårlig heller på noen måte. aktiv og leken ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs egentlig på hvor mye trim hun får. hun får 30-60 min om morgenen og ca 30min midt på dagen og 30-60min om kvelden. Og jeg gidder ikke å vente i 3 timer p åat hun skal gjøre ifra seg:p Men om hun finner det for godt så tisser hun både 2 og 3 ganger på en tur. om hun ligger ute i bånd på plenen så gjør hun aldri noe der heller. kun når vi er ute. men regner med at må hun så kommer det. syns bare det er så lite:p Hun maser så å si aldri på at hun må ut heller. har faste tidspunkter på turene så kanskje derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går på Vom blandet med tørrfôr til frokost og kun tørrför til kvelds. Og hun er MEGET fin spist. Varierer litt på typen men argh hva het den igjen da.. eukanuba eller noe. Men så det er sagt. uansett hvordan fôr hun får driter hun like lite:p Ikke at det er noe negativt i det men litt uvandt når man har hatt en hund som gjør i fra seg bare den ser båndet til så å si ikkeno liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...