Guest Christine Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Skrevet 1. Juni 2008 Jeg? I så fall blir det oppover, langt oppover Jeg vurderte å ta turen til Trondheim, men valgte kurs med Normusen i stedet... Ah, da så.. Hadde nemmelig vært gøy å hilse på dere igjen
Peers Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Skrevet 1. Juni 2008 Ah, da så.. Hadde nemmelig vært gøy å hilse på dere igjen Takk det samme! Det ble jo litt "full fart"-hilsing forrige gang, men vi skal nok få tatt det igjen før eller senere
Guest Christine Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Skrevet 1. Juni 2008 Takk det samme! Det ble jo litt "full fart"-hilsing forrige gang, men vi skal nok få tatt det igjen før eller senere Good
MarieR Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Jepp, rotvollfjæra kl.18.00 passer veldig fint! Ask blir ikke med, kaaaanske jeg tar med enten Stella eller Pondus...de trenger sosialiseringen og treningen!
Guest Christine Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Okei, da sier vi 18.00 da Jeg kommer uten hund, da vi som sagt må isolere pga lus.
Huldra Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Rotvollfjæra.. hvor er det i forhold til hundetreff? Er det den "gressplenen" på andre siden av Statoilbygget? Eller skal vi sitte i illeluktende kloakkmøkkesandguff der hundetreff er?
Ingvild Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Rotvollfjæra.. hvor er det i forhold til hundetreff? Er det den "gressplenen" på andre siden av Statoilbygget? Eller skal vi sitte i illeluktende kloakkmøkkesandguff der hundetreff er? *fnis* Nei, skal vi se da... Kjøreforklaring: Du kjører som når du skal til hundetreff, men i stedet for å ta av til Statoilbygget fortsetter du rett fram. Da svinger veien ganske raskt ned til venstre, så rett fram et stykke og så sving ned til høyre og så kommer du til en rundkjøring (dvs et endepunkt egentlig). På andre siden av rundkjøringa går det en grusvei ned til en parkeringsplass, og her parkerer du bilen. Da har du kommet til Rotvollfjæra - det er ei svær gresslette først og fremst.
Huldra Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 *fnis* Nei, skal vi se da... Kjøreforklaring: Du kjører som når du skal til hundetreff, men i stedet for å ta av til Statoilbygget fortsetter du rett fram. Da svinger veien ganske raskt ned til venstre, så rett fram et stykke og så sving ned til høyre og så kommer du til en rundkjøring (dvs et endepunkt egentlig). På andre siden av rundkjøringa går det en grusvei ned til en parkeringsplass, og her parkerer du bilen. Da har du kommet til Rotvollfjæra - det er ei svær gresslette først og fremst. Oki, da var det sikkert der jeg trodde det var.. (det var bare du som ikke skjønte hvor jeg mente jeg trodde atte det var nemlig, såh! ). Men det er alltids flott med en veibeskrivelse, så trenger jeg ikke gå så langt, holder nemlig på å feite meg opp til sommeren! :closedeyes:
Kjerstii Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Skrevet 4. Juni 2008 Jeg kunne egentlig, men fikk spørsmål om å jobbe da (hva gjør man vel ikke for penger?). Får se hvor lenge jeg jobber utover kvelden
MarieR Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Skrevet 4. Juni 2008 Blir det på den samme plassen som i fjor da? Samme side av statoilbygget liksom?
Ingvild Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 Blir det på den samme plassen som i fjor da? Samme side av statoilbygget liksom? I fjor hadde vi vel ikke grilling? Men samme stedet som i 2006, ja. Da sier vi i morra klokka 18.00. Jeg tar med en engangsgrill!
MarieR Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 I fjor hadde vi vel ikke grilling? Men samme stedet som i 2006, ja. Da sier vi i morra klokka 18.00. Jeg tar med en engangsgrill! Ja, 06 ja Jeg tar også med engangsgrill Så er vi sikker på at det blir nok
Huldra Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 Jeg og Aynï kommer også, med pølser og stæsh.
MarieR Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 Ingvild. tar du med noe sånn at vi får tent på grillene?
Huldra Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 Ingvild. tar du med noe sånn at vi får tent på grillene? Blir det vi fire-fem som kommer? Jeg, Wesminster, Christine, Buhundjenta, og Tone Sofie? Kanskje en eller to av oss kan droppe engangsgrillen da, og snylte litt på noen andre? Og er det bare jeg som tar med hund?
xxx12345 Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 Jeg tenkte å svinge en tur nedom, og da tar jeg med begge hundene. Edit: men det blir ingen grilling på meg
Guest Christine Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 Koselig at du kommer, Line Jeg skal heller ikke grille.
Ingvild Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 Stine kommer også. Og jeg tar med fyrstikker!
SD Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 Jepp, jeg kommer med en stk Nika og sikkert litt grillmat.
Tore Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 Synd det var i dag... Hadde det vært i morgen så hadde vi kommet en tur... Håper det var kos i varmen.!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar