Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundensdag 1 juni


Jane

Recommended Posts

Igjen arrangerer Hundeskolen Østfold: "Hundensdag" i Landeparken i Sarpsborg, søndag 1 juni :wub:

Her blir det match show i 2 ringer, både rasehunder og blandingshunder ( desverre for meg som har renraset HVIT boxer må jeg stille i denne utstillingen, men men... )

Det blir kåret : Høyeste hund, tyngste hund, dagens sjarmør, beste kunstner, barn og hund og selvsagt det morsommme DERBY løpet der en og en hund løper på tid.

Dette er et uoffisielt stevne som er mest ment som en aktivitesdag for hele familien, moro og fin utstillingstrening, men for alle oss med hunder som ikke får være med på utstillinger i regi av NKK er dette gøy for å få en ordentlig bedømmelse av hunden av en dommer.

Påmelding på stedet mellom kl 11-12.00, og den første konkurransen som er DERBY begynner allerede kl 12.00.

Kiosksalg på stedet.

Les mere på nettsidene til Hundeskolen Østfold

Håper vi sees, jeg skal jobbe i sekreteriatet og tar imot påmeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 100 % Uoffisielt, mest for moro, mange bruker det som fin utstillingstrening.

Vi har egen ring for barn og hund ( opptil 14 år )

Men så klart hvis ungen vil så er det bare til å stille i vanlig rasering matchshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært innmari gøy. Så at E. Mjærum skal dømme også, han er om ikke jeg husker helt feil, en gammel Clumber-oppdretter. Hadde vært moro å høre hva han har å si om kjakan, han har sikkert vel så mye peiling som mange av de som dømmer han på offisielle utstillinger.

Og blir det for varmt, får man heller ta et bad i Tunevannet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært innmari gøy. Så at E. Mjærum skal dømme også, han er om ikke jeg husker helt feil, en gammel Clumber-oppdretter. Hadde vært moro å høre hva han har å si om kjakan, han har sikkert vel så mye peiling som mange av de som dømmer han på offisielle utstillinger.

Og blir det for varmt, får man heller ta et bad i Tunevannet ;-)

Da sees vi :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...