Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer etter løpetid

Recommended Posts

Tassa hadde løpetid for 2 uker siden. Denne løpetiden var merkelig, for hun blødde nesten ikke, så jeg er ikke helt sikker på når hun fikk den, men jeg er 99% sikker på at hun ikke er paret. Det var ferdig for ca 2 uker siden.

I dag kom det mye væske ut av henne, og det luktet noe ala fostevann :icon_redface: Det var mye, for det var rimelig vått (dette skjedde selvfølgelig i sengen min...).

Det er vankelig å si om hun er slakk. Det er 25 grader ute, og hun er alltid rolig, så det er vankelig å svare på.

Er det noen som vet hva dette kan være? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanken min er at det er en cyste hun har hatt som det har gått hull på. Forrige tispa mi hadde slike som det av og til gikk hull på, og da kom det ut store mengder væske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanken min er at det er en cyste hun har hatt som det har gått hull på. Forrige tispa mi hadde slike som det av og til gikk hull på, og da kom det ut store mengder væske...

Det vil si at jeg må gjøre? Bør jeg gå til veterinær?

Det samme skjedde med ei annen tispe som jeg kjenner. Det skjedde for 2 uker siden. Tassa har mye omgang med henne, så jeg tenkte litt på et virus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...