Gå til innhold
Hundesonen.no

PETA

Akita

Recommended Posts

Først ble jeg temmelig overrasket, så tenkte jeg at man burde kanske vise konsekvensene, men så:

folk vil huske den og budskapet,skrekkstrategier funker ikke virker det som.

Så mulig ikke så dumt alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket første gangen jeg så den,men fordi den er gjort morsom med et seriøst budskap tror jeg folk vil huske den og ikke bare ignorere den som man jo vanligvis gjør..

Av og til må man prøve nye veier :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PETA har mange dårlige og mange gode sider.

Jeg synes de gjør så mye bra at de negative delene oppveies. Tenk på alle kjendisene og personlighetene som stiller opp for dem. Image eller ikke, det sprer et godt budskap.

Når det kommer til vegetarisme-spredningen deres synes jeg det blir feil. Å gå veien gjennom økologisk landbruk ville vært 100gang bedre enn å spre svada om hvordan vegetar/veganer-liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PETA har mange dårlige og mange gode sider.

Jeg synes de gjør så mye bra at de negative delene oppveies. Tenk på alle kjendisene og personlighetene som stiller opp for dem. Image eller ikke, det sprer et godt budskap.

Når det kommer til vegetarisme-spredningen deres synes jeg det blir feil. Å gå veien gjennom økologisk landbruk ville vært 100gang bedre enn å spre svada om hvordan vegetar/veganer-liv.

Enig i det du sier(må bare få kommentere at det var kattereklamen jeg egentlig svarte på i forrige post)

Image er ALT nå tildags, og PETA prøver å skape et image som gjør at det er "kult" å støtte dem. De gjør det de kan for å nå ut til alle aldre, selv om jeg ikke er helt enig i alt de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...