Gå til innhold
Hundesonen.no

Innreise til England

xxx12345

Recommended Posts

"Your dog or cat may not enter the UK under PETS until six calendar months have passed from the date that your vet took the blood sample which led to a satisfactory test result (see below). Once the vet has issued the PETS documentation and that six month period has passed, the PETS documentation is valid for your pet to enter the UK."

Ja uff, det var det jeg mente med at mitt mattehode ikke funker, skulle lagt på et veeeeldig flaut ikon der...

Derav henvisning til link, for å måtte bevise at jeg tok feil..snufs.... ;)

Så nå melder du Drammen og VINNER og drar til Crufts og VINNER der, bare så du vet det :P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg melder på til Drammen. Kan jo faktisk drøye blodprøven til jeg har vært der. Blir klar for innreise i midten av februar da, og det rekker jo.

Men å vinne med ei tispe som debuterer offisielt med sine knappe ni måneder? Når hun konkurrerer mot hundet opp til 18 måneder? Kan holde hardt ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å vinne med ei tispe som debuterer offisielt med sine knappe ni måneder? Når hun konkurrerer mot hundet opp til 18 måneder? Kan holde hardt ja ;)

Pøh! Min aldeles utmerkede hanne på 4 år måtte gi tapt for en debutant på 10 mnd, den ble beste hanne med cert.

Så kom igjen du, ta din "rabies" og slå dem ned i støvla :P

Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...