ingervildesaua Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Tispen min på 2 mnd tisser av og til litt på seg når hun sover. Hun ligger å slapper av /sover og plutselig er det litt tiss på gulvet, og hun er helt våt.. Noen som vet hva dette kan være eller er det bare en valpegreie ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Jeg har aldri hatt/hørt om noen valper som har gjort det. Jeg ville tatt henne med til dyrlegen for en sjekk, siden små tispevalper lett får urinveisinfeksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Ville tatt henne med til vet for en skjekk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Ja, for jeg synes det var litt rart. Mamma skal ringe dyrlegen i morgen å avtale Takk for råd iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Jeg ville hørt med Rune Som tulla sier så kan det jo være urinveisinfeksjon, det er jo ikke helt uvalig i den alderen på tisper har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar