Gå til innhold
Hundesonen.no

Jailbreake Ipodtouch

Walla

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har googla og alt som er, men jeg skjønner bare ikke hva jeg skal gjøre.. >=/

Noen flinke folk her som kan hjelpe..? :P

Skrevet

Kjæresten min (datanerd! :P ) sier prøv å søke på ziphone på google... Han har ikke prøvd det selv enda, men sier at det er mange gode referanser til dette på nett.

Skrevet

Du det har jeg faktisk prøvd :P problemet er at det står litt for avansert engelsk .. :P så er det så mange linker og slikt så jeg hakke peiling på hva jeg skal trykke på..

Det hadde vært litt lettere om noen forklarte det på norsk.. :P

Men kanskje han har noen flere tips..?:P

Skrevet

Super Super snilt at dere ville hjelpe, men jeg fant det faktisk ut :P Nå har jeg spill og alt som er :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...