Walla Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Jeg har googla og alt som er, men jeg skjønner bare ikke hva jeg skal gjøre.. >=/ Noen flinke folk her som kan hjelpe..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Kjæresten min (datanerd! ) sier prøv å søke på ziphone på google... Han har ikke prøvd det selv enda, men sier at det er mange gode referanser til dette på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 2. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Du det har jeg faktisk prøvd problemet er at det står litt for avansert engelsk .. så er det så mange linker og slikt så jeg hakke peiling på hva jeg skal trykke på.. Det hadde vært litt lettere om noen forklarte det på norsk.. Men kanskje han har noen flere tips..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Skal teste det ut i morgen sier han her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 3. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2008 Super Super snilt at dere ville hjelpe, men jeg fant det faktisk ut Nå har jeg spill og alt som er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar