Gå til innhold
Hundesonen.no

Mann i rullestol trenger stemmehjelp


Wulfi

Recommended Posts

Jeg er på et annet forum der en har lagt ut dette, det har hjulpet ham men han ligger altså under en friskere og yngre mann. Jeg synes det er viktigere at en mann i rullestol får hjelp til å komme seg ut i naturen enn at en allerede godt fungerende skal oppnå noe treneren hans tror han vil oppnå uansett. Så:

Sitat:

Noen her som kan ta 1-2 min å stemme på Sverre Stamnes? http://www.bayerdiabetes.no/no/Dream-Fund/...n-favoritt.aspx er Nissemannen til søstra mi og han trenger sårt de stemmene han kan få, jeg og spesielt han hadde blitt veldig glad hvis noen tok seg litt tid.

Avstemninga slutter 15 Mai!

Veldig uvanlig request ca, men han trenger sårt de stemmene da han bare har 5% av stemmene, skriv en post/send pm hvis du har stemt da

edit : som mange sier er ikke dette en slik 14iss stemme sak, dette er for en god sak og jeg får ikke noe ut av dette engang, jeg og sverre er imponert over at så mange har "stilt opp"

Tusen takk ALLE sammen

edit2: quote fra siden :

Sitat:

Ut i skog og mark for egen maskin

Hei, jeg er type 2 diabetiker med redusert beinfunksjon. Jeg er stort sett avhengig av å bruke rullestol for å bevege meg mer enn 100 meter. Mitt store savn og min store drøm er å komme meg ut i skog og mark for egen maskin. Til fiskevann og elver, å kunne leve et liv med muligheter og ikke begrensninger.

Hjelpemidler som "terrengen" er vanskelig å få samt at politikerne krangler. I området hvor jeg bor er det masse skogs- og traktorveier som passer til slik kjøring. Således unngår jeg å kjøre i utmark og ødelegge naturen osv. Med en ATV vil jeg kunne få igjen min frihet og kan komme meg ut i naturen igjen, få vært mer i bevegelse og hindre isolasjon. Det vil også medføre mer aktivitet og således påvirke mitt blodsukker positivt. Da jeg er ufør er er slike søknader dessverre min eneste måte og noen gang kunne få realisert drømmen min på.

Jeg var innom en lokal forhandler her om dagen i Kristiansund som selger ATV som passer meg. Kostnaden er 72.000,-. Den har også et sete for to slik at jeg kan ta med meg min ledsager for hjelp ved problemer eller til praktiske ting.

Jeg vil med en ATV få større bevegelsesmuligheter. Får brukt fysikken mer under kjøring selv om jeg sitter. Gleden ved å komme ut i frisk luft og vår flotte natur er med på å øke trivsel og senke stressnivå osv. Mange bakker små blir tilslutt en stor Å. Det vil således ha en stor betydning på min helse på flere måter i det lange løp. Bortsette fra eget hus er dette min aller største drøm! Det hadde vært fantastisk å kunne fått realisert den.

En stor takk til dere for tilbudet og for deres hjelp til den som fåre realisert sin drøm.

Mvh

Sverre Stamnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg limte inn en lignende link for noen mnd siden :wub:

Venninna mi var med på det samme...

Utrolig teite greier. Fristen for å stemme var klokken tolv, og hun ledet. Men avstemmingen ble ikke slutten før langt på natt, og da var det hun andre som ledet -og vant!

De var utidig på mail og la på når hun ringte. Mye styr..

Som trøstepremie fikk de også en KAKE !

Jeg skal gi han min stemme! Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hvorfor må en legge igjen navn og telefonnr?? Mail skjønner jeg mtp verifiseringen av stemme, men de to andre?? Er såpass mistroisk at jeg ser sjansen for å bli spammet med "støtt oss" telefoner og møkk i postkassen som ganske stor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...