Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden


Marianne

Recommended Posts

jeg er snart for gammel til å kjøpe øl jeg skal jeg fortelle deg... ;) hehe.

Men altså, kommer ikke noe øl bilde fra meg med det første altså. Butikkene er stengt idag de gitt. ;)

og den katalysatoren kommer etterhvert, jeg må bare komme meg under en bil.... <_< hehe.

Men altså, dere har jo fått bekreftet hvor vanskelig det er å skaffe et bilde av alle fire belger rasene, så da tar jeg en spansk en.. HER har dere ET bilde med ALLE fire rasene på... Terv, Lakke, Gronnis og Malle.. Og i tilegg kan jeg skryte av at det ER jeg som har tatt dette fine og flotte bildet dere ser på nå! :wub:

DSC03132.jpg

Men, så tenker jeg da... Carma, du har jo liksom ikke fått med deg opprinnelsen av denne tråden, og burde egentlig ikke fått lov å være med her i det hele tatt, siden du kun er ute etter å plage meg, men okei.. Om du behersker deg så kanskje. Er du ikke snill så overser jeg deg bare vettu.

Grunnen til denne tråden var vel at jeg endte opp med å ha et bilde som passet nesten til enhver situasjon det ble snakk om i Akkurat Nå tråden, men hallo!! Dere får se litt mellom fingrene med meg da, at jeg ikke er verdens mest sosiale person som absolutt ikke har vært verden rundt og tatt bilder. ;) Det ER begrensninger her også...

Så, om dere fortsatt skal være så vanskelige i valgene deres, så syns jeg dere sku gi meg hjelpemidler! Alle moderne spill og utfordringer nå om dagen har jo hjelpemidler.. Okei?+ Og avhengig av hvor lenge denne tråden vil gå, så vil jeg gjerne få fornyet de hjelpemidlene innimellom.. :rolleyes: Hva sier dere? hehe

MEN, når det er sagt. Mops har jeg IKKE gitt opp enda, det skal komme, engang.. Jeg kommer til å kaste meg hodestups ut av vinduet på bilen om vi noengang kjører forbi en. Og katalysatoren kommer også, en dag...

Jeg har ikke flere utestående da?? Har jeg vel?

:D Morsom tråd forresten, men ser for meg at jeg blir lei av å ha både alle albumene mine og den eksterne harddisken stående fremme hele tida. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 685
  • Created
  • Siste svar

Haha, regnet med at mitt bildeønske ble vanskelig for deg jah.... *glise* (til uinnvidde: Marit drikker IKKE! :wub: )

(og jeg er da selvfølgelig selvskreven deltager og vanskeligper på en tråd som dette! :D

Hva med sau og elg på samme bilde da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og jeg er da selvfølgelig selvskreven deltager og vanskeligper på en tråd som dette! :(

Herlig! :wub:

Bridie er til tider dum som en sau, og Oliver er langbeint som en elg. det får holde ;)

DSC_0062.jpg

*ler meg fillete* Kunstnerisk frihet var lov, det ble vi enige om *ler fortsatt*

Jeg vil se..... Hmm..... En hund som holder fast en knallrød rose :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi deg en lett jeg, jeg vil se et bilde av en lykkelig Collie. :D

Siden det er deg, så skal du få både film og bilder da!

en super lykkelig Aro i hagen min

Bilde242.jpg

En meget lykkelig Aro som endelig klarte å lure Psycho ned fra senga! :wub:

Bilde101.jpg

(Og mens vi sitter her å mimrer... En film av

til oss.)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler meg fillete* Kunstnerisk frihet var lov, det ble vi enige om *ler fortsatt*

Ja nettopp ja! :wub: hehe

Jeg vil se..... Hmm..... En hund som holder fast en knallrød rose :(

DET er en plan jeg har tenkt lenge på å ta av Buffy, så skal fikse det i morra. Må kjøpe ei rose først :D Da kan jeg jo være snill og overraske gubben samtidig. (gi han ei rose først, og ta den tilbake for at bikkja skal spise på den etterpå ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET er en plan jeg har tenkt lenge på å ta av Buffy, så skal fikse det i morra. Må kjøpe ei rose først :( Da kan jeg jo være snill og overraske gubben samtidig. (gi han ei rose først, og ta den tilbake for at bikkja skal spise på den etterpå ;) )

Oki, nå flirer jeg ihvertfall! Jeg kom så langt som at du skulle være snill med gubben og da vandret den koffert-tenkende hjernen min et heeeeeeeeeeeel annet sted :wub::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se søteste Buffy på sitt aller lykkeligste ... Kan jeg få det, snille Marit?

Jeg tror egentlig dette måtte være Buffy på sitt lykkeligeste. Selv om hu her kanskje begynte å bli sykere, noe problemer med inkontinens, så var det uansett her JEG endelig klarte å oppdage hva som var det beste for BUffy, og hva hu elsket å drive med osv. Dette var da jeg hadde flyttet ut, og brukte ALL min tid på Buffy jenta. Hu hadde kun meg, og jeg hadde henne. Dette var tiden da jeg fikk henne opp på beina igjen etter at hu uten tvil var depressiv etter at flokken vår ble brudt opp. Hu gikk i 2 mnd med halen mellom beina og diltet etter meg, men HER haddejeg fått hu tilbake til den happy Buffy, og enda mer happy enn før!

Løpe rundt med filla si. DET var livet!

Bilde003.jpg

Flotteste herligeste slitne jenta mi.

Bilde056.jpg

(jeg kunne vel egentlig sikkert satt inn minst 100 bilder her, men jeg tror dette er der jeg har sett Buffy mest lykkelig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, nå flirer jeg ihvertfall! Jeg kom så langt som at du skulle være snill med gubben og da vandret den koffert-tenkende hjernen min et heeeeeeeeeeeel annet sted :(;)

:wub::D det får da være måte på hva han skal få! ;)

Men ser nå at jeg skrev feil navn istad da... Det var jo selvfølgelig Bridie det sku stå, ikke Buffy.. Forsvant litt i minner her jeg. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub:;) det får da være måte på hva han skal få! :D

Men ser nå at jeg skrev feil navn istad da... Det var jo selvfølgelig Bridie det sku stå, ikke Buffy.. Forsvant litt i minner her jeg. *sukk*

*fnis* Kunne jo tenke han ble bortskjemt å sånn, og det kan vi jo ikke ha noe av.. Men du kan jo si at jeg tenkte hyggelige tanker for han da :(

Skjønte det var det du mente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Aya, og ja... Snuppa mi det... :wub:

Hva med et bilde som uttrykker ekte kjærlighet? :D

Men BENTE da!! Jeg VET hva du er ute etter såh! Og her kommer det. Okei, du vant...

DSC_0068.jpg

(for di som ikke vet, dette er Bente ;))

Men okei, får finne mer da.. Psycho og Lucifers EKTE kjærlighet til en catnipmus! (ja, det er forskjell på dem :( )

3fcde1a4.jpg

964d658b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er deg, så skal du få både film og bilder da!

en super lykkelig Aro i hagen min

Bilde242.jpg

En meget lykkelig Aro som endelig klarte å lure Psycho ned fra senga! :)

Bilde101.jpg

(Og mens vi sitter her å mimrer... En film av

til oss.)

Takk :) Lange stilken min... Morsomt å se hvor tynn og dårlig pelsa han var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Lange stilken min... Morsomt å se hvor tynn og dårlig pelsa han var der.

Ja, helt utrolig hvor mye han kom seg hos deg! Flotte og gode hunden! Var litt artig å finne igjen filmene av han! Hadde glemt jeg hadde dem jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever han enda? Ja det kan han være stolt av!

Hmm... Jeg vil se en flygende pusekatt

Haien er desverre død nå, men han overlevde 1,5 år med kattelabber :) Og døde IKKE ved hjelp av kattene. De vasket han forøvrig på ryggen hver dag. :)

Her har du en I.L.K (identifisert lavtflyvende katt)

katter12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...