Gå til innhold
Hundesonen.no

Førde Hundeklubb 27/4-08


Lazita

Recommended Posts

Vi var en tur der, og jeg hadde meldt på Tinka i veteran, Småen i champion og Aron i åpen unghund.

Aron først i ringen av mine hunder og fikk denne kritikken: Mykket god helhet. vakkert hovudform. Bra neseparti og stop. Brystkassen ønskes dypere. Gode frambensvinkler men en aning knappe bak. Akseptable bavegelser.

1Kval - 1Konk - HP :)

Småen sin kritikk ble slik(med renneden øyner): Utmerket helhet. En bra bygd champ tispe. Vakkert fem. uttrykk. Elegant overlinje. Bev. seg meget godt. Bra pigment. 1Kval - 1Konk - Ck - BIR ;)

Tinka sin kritikk ble slik: Utmerket helhet. Stor veteran tik, men mykke bra bygd. Vakkert hode. Utfyllt neseparti. Bra vinkler. God steglengde. Bra pigment. 1Kval - 1Konk - CK - 2BTK - Cert - Bir Vet - Bis Vet. :):P

Nei da jeg er ikke det minste stolt jeg, er så storfornøyd med dagen at... Kunne ikke endt bedre med tanke på omkjøring, kom til utstillingen kl 10:30 og hadde da egentlig møtetid kl 09:00 men vi ringte arrangøren og de sa at det ville bli ventet på alle som ikke var kommet enda(det hadde gått ras den veien folk normalt ville ha kjørt).

For å si det sånn da, på turen hjem der i fra bruker vi normalt 3,5timer i dag reiste vi fra førde kl 16:00 og var ikke hjemme før 22:30, det var midlt sagt kø på fergene hjemover og på det ene stedet satt vi 1 time og 30min og vente på plass ombord i fergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...