Lazita Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Vi var en tur der, og jeg hadde meldt på Tinka i veteran, Småen i champion og Aron i åpen unghund. Aron først i ringen av mine hunder og fikk denne kritikken: Mykket god helhet. vakkert hovudform. Bra neseparti og stop. Brystkassen ønskes dypere. Gode frambensvinkler men en aning knappe bak. Akseptable bavegelser. 1Kval - 1Konk - HP Småen sin kritikk ble slik(med renneden øyner): Utmerket helhet. En bra bygd champ tispe. Vakkert fem. uttrykk. Elegant overlinje. Bev. seg meget godt. Bra pigment. 1Kval - 1Konk - Ck - BIR Tinka sin kritikk ble slik: Utmerket helhet. Stor veteran tik, men mykke bra bygd. Vakkert hode. Utfyllt neseparti. Bra vinkler. God steglengde. Bra pigment. 1Kval - 1Konk - CK - 2BTK - Cert - Bir Vet - Bis Vet. Nei da jeg er ikke det minste stolt jeg, er så storfornøyd med dagen at... Kunne ikke endt bedre med tanke på omkjøring, kom til utstillingen kl 10:30 og hadde da egentlig møtetid kl 09:00 men vi ringte arrangøren og de sa at det ville bli ventet på alle som ikke var kommet enda(det hadde gått ras den veien folk normalt ville ha kjørt). For å si det sånn da, på turen hjem der i fra bruker vi normalt 3,5timer i dag reiste vi fra førde kl 16:00 og var ikke hjemme før 22:30, det var midlt sagt kø på fergene hjemover og på det ene stedet satt vi 1 time og 30min og vente på plass ombord i fergen.
Lazita Skrevet 29. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2008 Takker så mye for gratulasjoner
jaktlykke Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Gratulerer så mye med strålende resultater!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar