Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen i nærheten av Askim?

Blondiemamma

Recommended Posts

• Svar 205
  • Created
  • Siste svar

egentig passer det best en hverdagskveld for meg.. Sånn etter at ungene er i seng. Ellers må jeg komme med type og unger på slep... :) Han hjelper til så godt han kan kjæresten min, men jeg får vel ikke kreve at han sitter i flere timer i helga med ungene her når de er rimelig gira fordi det ikke er barnehage og skole..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters. Har to gutter jeg også se. Blir litt av en barnehage ja.

Moro at flere har barn. I den gamle vennegjengen min (er nyinnflytter i Askim fra 04) så er jeg den eneste som har barn og av det blir man ganske utafor.

Har fått en del venner igjenom akvarieklubben, men det er alltids bra med flere.

Mvh Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært å snoka litt på en hjemmeside, så da vet jeg hvordan LindaKristin ser ut :) tror jeg har sett deg før.. Går barna dine i barnehage? Sender dere alle msn adressa mi jeg, så kan vi prate litt der også :) (og nei, jeg gidder ikke å adde dere til på nytt Lill og Rita :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondiemamma: Jepp, eldste sønnen går i barnehagen, men kan hende du har sett meg i avisen. Sitter som styreleder i Indre Østfold Akvarieklubb og var i avisen da de hadde en artikkel om akvarie og akvarieklubben.

Har lagt deg til mns lista mi. Koselig å kunne chatte med folk utenom forum også. Er ikke altid man kan prate om alt her uten å lage hundre tråder..hehe

Sender dere andre min msn adresse.

Mvh Linda

P.S: God morgen forresten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skansehytta er et fint sted, men litt vanskelig å komme til uten bil.. Eller så har vi jo brannlinja.. Den linja som går fra brannstasjonen.. der er det også fint. men der kan det være at vi møter på joggere/turgåere.. men det er vel generelt mere folk ute i helgene en på hverdagen.. Eller så har jeg og Gina&Corin en fin løype som det er lys og fin som går like nedenfor vidregående skolen.. Den er ikke så voldsom lang, men der er det skjelden vi møter på folk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skansehytta er et fint sted, men litt vanskelig å komme til uten bil.. Eller så har vi jo brannlinja.. Den linja som går fra brannstasjonen.. der er det også fint. men der kan det være at vi møter på joggere/turgåere.. men det er vel generelt mere folk ute i helgene en på hverdagen.. Eller så har jeg og Gina&Corin en fin løype som det er lys og fin som går like nedenfor vidregående skolen.. Den er ikke så voldsom lang, men der er det skjelden vi møter på folk :D

Ja det er veldig fint i Hov skogen og fin tur om man har med valper el ikke skal gå så langt.

Går ann å sitte der også grille om man vil det.. Sentralt og lett å finne frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...