Nirm Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Er det noen her som har en telefon slengende rundt som ikke har kamera som dere ikke bruker og vil kvitte dere med for en billig penge? Og som enda kan ringe og sende SMS med. Batterikapasiteten trenger ikke å være noe voldsomt, bare den holder 5-6 timer.
Ingvild Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Jeg har en gammel (fem år) Nokia 3510 liggende, den mangler grønn-telefon-knappen, men det går selvsagt an å ta i mot telefoner allikevel. Batterikapasiteten er nokså brukbar, og den fungerer fint til å ringe og sende SMS med. Her slenger den bare rundt og gjør ingen nytte, så hvis du vil ha den så er det helt greit.
Nirm Skrevet 8. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2008 Jeg har en gammel (fem år) Nokia 3510 liggende, den mangler grønn-telefon-knappen, men det går selvsagt an å ta i mot telefoner allikevel. Batterikapasiteten er nokså brukbar, og den fungerer fint til å ringe og sende SMS med. Her slenger den bare rundt og gjør ingen nytte, så hvis du vil ha den så er det helt greit. Tusen takk, men jeg har fått en telefon nå.
PsychoLynx Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 dust, dumå jo bare spørre meg om sånn! Jeg har jo en helt ny Siemens et eller annet her, brukt en dag, som jeg sku blitt kvitt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar