silje,finsklapphund Skrevet 11. September 2005 Rapporter Skrevet 11. September 2005 hann hunden min som blir 2år i morgen: han er så treig når jeg roper og sånn gidder han ikke komme vist han ikke føler for det,og vist han kommer tar det en evighet, noen råd? :? vet ikke va jeg skal gjøre... på forhånd takk..
Aya Skrevet 11. September 2005 Rapporter Skrevet 11. September 2005 Når han kommer mot deg har du f.eks en ball klar hvis han liker å leke med det, og så kan du variere med å hive ballen når han er på¨vei mot deg, eller du kan f.eks få han til å sitte først.. Gi også godbit når han kommer.. Snu og løp fra han hvis han er treig, da pleier de å sette opp farten!! Pass på at du ikke alltid gjør noe "kjedelig" når han kommer, som å ta på bånd eller gi kommandoer.. Noen ganger kan han bare komme også hopper og spretter du litt rundt med masse ros, før du lar han løpe igjen. Lykke til!
silje,finsklapphund Skrevet 11. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2005 jeg pleier det,men jeg gjør det vel ikke bra nokk da. jeg løper fra han men han kommer som regel diltende etter vist ikke han er hyper akkurat da..hehe men takk
Wheaten terrier Skrevet 11. September 2005 Rapporter Skrevet 11. September 2005 Prøv langline på han en stund, og øv med en venn eller noe, rop han fram til deg mens du løper i motsatt retning, og ros masse når han kommer, samme gjør vennen din, kanskje det hjelper
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar