Gå til innhold
Hundesonen.no

Vom og hundemat liksom

Kathja

Recommended Posts

Med stooor iver kjøpte jeg inn vom og hundemat kyllingpølse til vovva..Tenkte at Nåå skal han bli overrasket og glad..

Trur du ikke det blonde dyret nekta plent å spise ? :D Bortskjemte Grrr!

Ok at min lever etter prinsippet : blond ,dum men deilig.. Det får da være måte på

Da pelsen hadde vært i matskåla og prøvd å fiske ut kun tørrforkulene og slippe å få den røde ekkle gørra i snuta for 3dje gang,da tok jeg bort alt. Satt meg ned og rista på hue.. :ahappy: ble mysen på litt kiwi..Gjett hvem som våkna!?!

PELSEN.. Kiwi er bare såå digg...

Gir opp jeg..Ikke no mer testing her i gården.Blir kun tørrfor ...sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd noen av de andre variantene?

Min hund spiser Vom & Hundemat, men er ikke noe særlig begeistret for Sprint foret. (Men han har pent måtte lære seg at om han ikke spiser opp det så blir det heller ikke noe mat å få.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke avskrevet det men må si jeg var litt overrasket over reaksjonen hans.

Fra før vet jeg at f.eks kjøttdeig/karb.deig som er rå vil han ikke spise..Sær som han er

Men hovedmeningen med posten her var vel å få ut litt "frustrasjon" + en porsjon humor..

Får se om vi prøver de andre variantene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Decoy var slik også første gangen han fikk servert råfor...

http://spor.se/film/decoy_vs_raafor.wmv

Men vi konkluderte med at det var konsistensen og lukten som var uvandt,

nå går en klump råfor ned på høykant akkurat som en pelikan spiser fisk...

Prøv igjen i noen dager, så blir han vandt til konsistensen og skjønner at dette er mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...