Gå til innhold
Hundesonen.no

Navneforslag på valp.

Ricco

Recommended Posts

Nå som du "ødela" alle de sinnsykt gode "P" navnene vi hadde funnet. SÅ har eg stooore problemmer med og omstille meg.

Men asså.

Volo av Wennigaarden klinger jo bra. Samme med

Vitus av Wennigaarden.

Men så er det jo litt det at eg liker godt litt "anderledes" navn da. Og da syns eg Vetle hadde vore litt artig. Eller Vinner. hmm Dumme dumme "V"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du "ødela" alle de sinnsykt gode "P" navnene vi hadde funnet. SÅ har eg stooore problemmer med og omstille meg.

Men asså.

Volo av Wennigaarden klinger jo bra. Samme med

Vitus av Wennigaarden.

Men så er det jo litt det at eg liker godt litt "anderledes" navn da. Og da syns eg Vetle hadde vore litt artig. Eller Vinner. hmm Dumme dumme "V"

Hehe eg har tenkt litt på Vetle og Valdemar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Så spennende da! Bestemt deg noe mer på navn?

Det er så vanskelig! No har eg tre navn eg tygger på... Vetle, Valdemar, og så ett passe sprøtt navn (eg er håpløs sånn..)

Nemlig Vill i Nikkersen, til daglig kalt Vill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virus er et skikkelig kult hann-schæfernavn syns jeg. Har møtt en råtass av en sånn en nemlig. :) Og skulle det begynt på N, så hadde Narko vært tøft (og da må det selvsagt ha blitt en bombehund av han, haha!). :) *vil ha en barsk schæferhann som heter Narko*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig! No har eg tre navn eg tygger på... Vetle, Valdemar, og så ett passe sprøtt navn (eg er håpløs sånn..)

Nemlig Vill i Nikkersen, til daglig kalt Vill. :)

Hmm.. Hvor mange tegn er det, det er lov og ha?? Husker eg måtte endre på Paul sitt noen ganger før det kom innen for grensen på hva det var lov..

Vill i Nikkersen av Wennigaarden = 32 ( klarte eg telle rett nå? mellomrom er vel også "tegn"? )

Men jo mer og mer eg har fått smake på de forslaget løpet av dagen jo bedre og bedre liker eg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Hvor mange tegn er det, det er lov og ha?? Husker eg måtte endre på Paul sitt noen ganger før det kom innen for grensen på hva det var lov..

Vill i Nikkersen av Wennigaarden = 32 ( klarte eg telle rett nå? mellomrom er vel også "tegn"? )

Men jo mer og mer eg har fått smake på de forslaget løpet av dagen jo bedre og bedre liker eg det.

Har aldri hørt at det er begrensning på tegn...? Og so skrives det Wennigården på papiret, ikke Wennigaarden.. :)

hadde jo ei tispe som hette Chanita Chanel av Wennigården, og det er jo og mange tegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt at det er begrensning på tegn...? Og so skrives det Wennigården på papiret, ikke Wennigaarden.. :)

hadde jo ei tispe som hette Chanita Chanel av Wennigården, og det er jo og mange tegn...

Max 36 tegn inkl. kennelnavn mener jeg (sendte nylig inn papirer, men hadde ikke navn tett oppunder den grensen, så jeg er ikke 100% sikker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Virus er et skikkelig kult hann-schæfernavn syns jeg. Har møtt en råtass av en sånn en nemlig. :) Og skulle det begynt på N, så hadde Narko vært tøft (og da må det selvsagt ha blitt en bombehund av han, haha!). :D *vil ha en barsk schæferhann som heter Narko*

Er det samme Virus (Viruz?) vi tenker på? :)

Viruz (tror det er en schäfer som heter det i Trondheimsområdet?)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...