Gå til innhold
Hundesonen.no

Babyboom på sonen

Wanderlust

Recommended Posts

Skrevet

Åh, endelig :icon_confused: Jeg har ledd sinnssykt mye av denne tråden i dag! Knallmoro, enda jeg egentlig hater denne dagen! Fantastisk!

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Så ikke denne før nå. Men altså, hvem legger ut at man skal ha barn 1.april da :P Går da virkelig ikke ann å tro på det :P Hadde du lagt denne tråden ut i morgen hadde jeg garanert trodd på det :icon_confused:

Skrevet
Nja.. skeptisk! :rolleyes:

HAHAHA!! Jeg visste det! :icon_confused:

(Men det desidert VERSTE ville vært om du sa det var aprilsnarr, og at nettopp DET var aprilsnarren! Altså at du virkelig ER gravid (holdt på å skrive drektig *host*)!)

Har forresten lurt en hel skole med at jeg var gravid, jeg. Det var fryktelig morsomt. Jeg lagde bolledeig som jeg pakket inn i plastfolie og surret rundt magen. Dette var første dag etter sommerferien, så vi hadde ikke sett hverandre på en stund (internatskole med folk fra hele landet). Folk fikk jo nesten dånedippen, og lærerne ante ikke sin arme råd! Dessverre hadde jeg vært såpass blÅnd da jeg laget deigen, at jeg hadde hatt oppi gjær, og siden den hadde det så varmt og godt på magen min, så vokste den jo selvsagt. :P Dermed stinket jeg bolle lang vei, og måtte ut og plukke ut store klatter med jevne mellomrom, så fasongen og størrelsen varierte fint i løpet av dagen, gitt! Men det morsomste var nesten da folk begynte å gjette på hvem som var faren (siden jeg ikke hadde noe type da). De merkeligste forslag kom, jeg ble jo nesten sjokkert over hva folk trodde om meg og min smak i gutter.. :P Men det er i alle fall noe av det morsomste jeg har gjort, og jeg anbefaler det til alle som vil prøve en spøk! :P

Skrevet
Okei da, det var APRILSNARR!

Fikk noen med på det, og det var da hvertfall noen som trodde på det. (inkludert dem som har sport på pm og msn).

Haha! Gikk på den jeg da. Slemming Monica <_<

Skrevet
Haha! Gikk på den jeg da. Slemming Monica <_<

Hihi, godt å ha lurt noen. Men skulle ikke så mye til for å lure deg da. :icon_confused: Var det banneret du reagerte på? :P

Skrevet
Hihi, godt å ha lurt noen. Men skulle ikke så mye til for å lure deg da. :P Var det banneret du reagerte på? :P

Gikk rett på vettu,burde egentlig skjønt det da :rolleyes: Reagerte på banneret ja, ble liksom så overasket :icon_confused:

Skrevet

Haha. ar skeptisk fra starten av, så jeg turte ikke å skrive noe.

Fin aprilsnarr!

Onkelen min har forresten bursdag idag. Da han ble født trodde ikke tanta mi på det :icon_confused:

Skrevet
Hehe, jeg skjønte faktisk at dette var en spøk... Men GOD var den, det skal du ha :icon_confused:

Bedre enn de andre spøkene som har hvert her idag :closedeyes:

Men hadde det mye moro med den da :P

Skrevet
Bedre enn de andre spøkene som har hvert her idag :closedeyes:

Men hadde det mye moro med den da :icon_confused:

Den var bra altså :P Jeg har bare lært meg å ta alt med en klype salt 1. april *flir*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...