nettemoren Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Hvor finner man info om "hundegreier" som foregår rundtom? Er jo mange hundesider, men er det noe sted med skikkelig linksamling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Jeg tror nok ikke det finnes en samlet side for kurs og arrangementer som det. Men på nkk sine sider er det jo oversikt over alt av offesielle utstillinger/agility- og lydighetsstevner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 27. April 2008 Rapporter Share Skrevet 27. April 2008 gå innpå: nkk.no jeg går med oppdretteren min utpå myrbø og øver utstilling og der tror jeg det også er sann agility trening, Det er iallefall hindere. Har du sjekket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Når jeg kjører til Oasen ser jeg noen som trener agility med hundene. Tror du kan melde deg på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 Når jeg kjører til Oasen ser jeg noen som trener agility med hundene. Tror du kan melde deg på der. Jepp, det er sikkert oss i Retrieverklubben. Vi trener på Varden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 Bergen agilityklubb (eller noe sånt) har treninger i Fyllingsdalen. Det er nokså vanskelig å forklare veien, men når man kommer fra Bergen gjennom tunellen, er det til høyre oppi fjellet og bak en ås. Du må vel snu i rundkjøringen og ta opp veien som går over tunellen igjen, og så ta av til en supersmal, bratt grusvei som fører til gokk. Husker ikke hva det heter, tror det var noe med ...dal. De har i alle fall to hele baner, og er flinke å la alle få prøve seg. Vi var på besøk i Bergen, og fikk lov å være med å trene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Men vet du hva som jeg tror hadde vært gøy for pippi. Hver tirsdag går jeg på noe som kalles cairn treff med oppdretteren vår og mange andre hunder, det koster 200 kr for et år og der løper hundene og koser seg litt, så øver vi utstilling. Jeg syntes det er veldig gøy og selfølgelig alle hundene elsker det. Men det er jo Utstilling da. Men måtte bare si det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2008 Belgerklubben har treninger hver fredag på Myrbø fra kl 18. Ellers har Sotra Brukshundklubb fritreninger hver torsdag, sosialt og kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo Baggins Skrevet 19. August 2008 Rapporter Share Skrevet 19. August 2008 Sjekk www.bergenagilityklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar