Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skulle vi ha gjort uten sonen?


tm100021

Recommended Posts

For min del hadde ikke forskjellen vært så stor.... Er ikke så ofte innom her lenger syns jeg... :) Men jeg hadde vært mang en kunnskap fattigere for det er mange kunnskapsrike folk her inne som gir gode råd til de fleste situasjoner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for sonen hadde jeg faktisk ikke hatt belger. Jeg hadde muligens heller ikke reist til Sviland den dagen jeg gjorde for å trene bruks med Cane, og hadde dermed muligens aldri truffet mitt livs store kjærlighet.

Hadde heller aldri truffet superKnott og ikke-eksisterende-Cane hadde ikke hatt Aya som yndlingstante. :)

Ja, tenk det- vi hadde ikke hatt hundene våre uten sonen. Vel- Knott hadde jeg kanskje muligens hatt, men ikke Zimzim. Og SuperKnott hadde ikke freaket ut hver gang vi møter noen som har langt, mørkt, glatt hår på tur (hun tror alltid hun ser deg:p Sære, lille..), og jeg hadde aldri fått vært med til Østfold i fjor vår. Huh, har mye å takke sonen for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mitt daglige liv hadde ikke vært mye annerledes. Jeg hadde vært en god del kunnskap fattigere, hadde hatt færre koselige samtaler på msn (med soniser) og jeg ville hatt en nettside mindre å sjekke hver dag. Jeg har ikke møtt noen av sonisene live, så slik sett hadde det ikke vært annerledes, men kanskje møter man noen en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah! :)

Er iallefall ganske glad for at jeg fant sonen. Hadde ikke blitt bedt på middag i dag (av den samme store kjærligheten.. ;)) hadde det ikke vært for sonen. ;)

Nå blir jeg veldig så interessert her.. hva er det med denne store kjærligheten og hvordan passer han inn med sonen?? (har jeg gått glipp av noe her?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for sonen hadde jeg faktisk ikke hatt belger. Jeg hadde muligens heller ikke reist til Sviland den dagen jeg gjorde for å trene bruks med Cane, og hadde dermed muligens aldri truffet mitt livs store kjærlighet.

Hadde heller aldri truffet superKnott og ikke-eksisterende-Cane hadde ikke hatt Aya som yndlingstante. :)

Nå blir jeg veldig så interessert her.. hva er det med denne store kjærligheten og hvordan passer han inn med sonen?? (har jeg gått glipp av noe her?)

Bare å lese hele tråden det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...