HildeM Skrevet 10. April 2008 Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Veldig søt liten bofs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 Jeg har funnet navn som han skal ha på stamtavla: Rgyou-bu Marco Lhamo Pabu. Det betyr Prins Marco guddommelig Pelsball. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 13. April 2008 Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 Nydelig! Har aldri sett en tibbe med så mye pels før. Helt herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 Takk. Ja jeg begynner å skjønne at han har mer pels enn de fleste tibber. Skal på første valpeshow neste helg. Blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 13. April 2008 Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 Fantastisk flott hund,helt skjønn. Den rasen der kunne jeg gjerne tenke meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 Han er hærlig og alt det der, men er eeegentlig ikke helt min type hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar