Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund som peser hele tiden

Lilleulv

Recommended Posts

Kan hun ha vondt noe sted? Evt være stresset om dagen? Lenge siden siste løpetid?

hun har ikke fått løpetid enda, hun er kun 7 mnd. så kanskje den er rett rundt hjørnet? hun er glad og frisk ellers. fyker rundt ute og er sprek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er stressnivået hennes? Jeg har en tispe som blir lett stresset og begynner å pese.. Hun peser også hvis hun må på do, eller blir oppspilt og glad ---> stresser

jeg synes det virker som hun styrer litt, for hun går mye og trasker rundt i huset... i tillegg er hun litt klengete. noe jeg kan gjøre for at hun skal slappe mer av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hund som stresser en del både i forbindelse med løpetider og pga allergier. Når hun stresser seg opp er det eneste som nytter å legge henne i en kommando (f.eks. "ligg" som betyr at hun skal legge seg nuh og bli liggende til hun får beskjed om noe annet). Da roer hun seg og får lov til å tusle rundt omkring når jeg ser at hun "lander" litt mer... Men sånn ut fra det du skriver, så virker det som om det kan være en løpetid rundt et hjørne, ja :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hund som stresser en del både i forbindelse med løpetider og pga allergier. Når hun stresser seg opp er det eneste som nytter å legge henne i en kommando (f.eks. "ligg" som betyr at hun skal legge seg nuh og bli liggende til hun får beskjed om noe annet). Da roer hun seg og får lov til å tusle rundt omkring når jeg ser at hun "lander" litt mer... Men sånn ut fra det du skriver, så virker det som om det kan være en løpetid rundt et hjørne, ja :P

Mulig det :brr: hun roer seg fint når hun får beskjed om å legge seg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...