HippiPippi Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Hei Jeg lurer på en liten sak, når jeg legger inn flere bilder av gangen, så kommer alle ved siden av hverandre. Jeg vil gjerne ha de under hverandre. Noen som veit hvordan man får til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Enter-knappen mellom hvert bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 19. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 Men poenget er, at jeg ser ikke bildene før jeg godkjenner. Og hvis jeg skal redigere, ser jeg de ikke da heller.. hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 I det øvre, høgre hjørnet er det en knapp med to roterende piler. Trykk på den. Når du da legger inn bilder, vil du se bildene i stedet for koden til bildene, om du skjønner. Vanskelig å forklare, si ifra om du ikke forstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 19. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 woho jeg klarte det :P flotters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar