Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil låne meg hund til juniorhandling?

Benedicte

Recommended Posts

Hvis du ikke finner oss, så er nummeret mitt 90177097 ;)

(jada, alle kan få det, men da forventer jeg å få gøye meldinger!! Jeg får aldri meldinger jeg... bare sånne dumme reklame greier fra netcom... *hint-hint* :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei!

Synd ikke oppdaget denne siden tidligere :) jeg var i Stavanger med hunden min, og kunne du selvfølgelig få lånt han :) Du får bare si fra hvis du trenger en annen gang, vi er ofte på utstilling :)

Hei ;)

Hehe, jeg løper ofte fra ring til ring for å prøve å skaffe meg hund 10 minutetr før juniorhandlingen begynner, så det hadde vært veldig koselig om jeg kunne ha lånt din en gang :P

Ps! Flott hjemmeside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da finner du oss nok i flat ringen :D neste utstilling for oss er Fredrikstad, skal være der begge dager; utstilling og agility

Jeg skulle egentlig til NKK Fredrikstad, men påmeldingen var for sen, så jeg skal ikke stille i juniorhandling :D Men det kan hende jeg tar toget over uansett for å titte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble det noe handling på deg på brune eller??? så ikke noe til deg.

retriverene var i ringen rett ved siden av oss. :wink:

Hehe, jeg så ikke deg jeg :D Så japanerringen, men var ikke helt sikker på hvor du var :D

Joda, på lørdagen stilte jeg newfoundlandshund og på søndagen en golden retriever :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...