koda Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Hei Driver å titter på litt utstyr til min kommende groenendael valp,tispe. Hvilken størrelse bør jeg kjøpe på halsbånd? 30-40 centimeter? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 hva med å måle hunden rundt halsen og legge til noen cm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koda Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Valpen er ikke født enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Valpen er ikke født enda ups...da blir det verre...hehe du får vente til den kommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koda Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Så det er ingen her som kjøpte halsbånd til valpen før dere hentet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Så det er ingen her som kjøpte halsbånd til valpen før dere hentet den? Jo, og jeg kjøpte aaalt for lite..! Har du et som er justerbart er vel det det beste, men jeg var så dum og skulle ha et med få hull, i lær.. Så det håper jeg at blir neste hund sitt; Tulla holdt jo på å kveles, stakkars.. Og da hadde jeg målt i forhold til valpehalsbåndet til forrige hunden som var ca like stor som en voksen springer som Tulla er, men Tulla var en diger valp, ganske enkelt. Så mitt råd er; kjøp et billig justerbart (nylon med spenner fx) til du skal hente valpen, deretter tar du med hunden på dyrebutikken og kjøper det du vil ha i rett str. i en mer fancy utførelse, om du vil det. Noen halsbånd kan du ha fra hunden er liten valp til den er helt voksen, litt avhengig av rase selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koda Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Takk for svar Huldra! Noe sånn halsbånd du tenker på?: halsbånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Takk for svar Huldra! Noe sånn halsbånd du tenker på?: halsbånd Ja sådanne halsbånd der kan stilles godt ud og ind er gode til hvalpe, så de kan vokse i dem, så du ikke er nødt til at købe nyt halsbånd hver uge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Har samme ideen, og samme situasjon. Får gå i dyrebutikken og høre om de har sånne nylonbånd, er stas å putte på halsbåndet når man henter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar