Aya Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Advarer mot sterke bilder... Ikke ha på lyd. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=504336
puddellover Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Jeg ble utrolig lei meg når jeg så den filmen. Tenk at folk har hjerte til å gjøre sånt. Jeg tror ikke valpen døde øyeblikkelig men led til døden...
Sigrid Meese Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Amerikanere De torturerer mennesker og dyr i krigen bare for å ha det gøy.
Aya Skrevet 4. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Jeg synes ganske synd på disse gutta også jeg.. Tror de er rimelig skadet i hodet og sjelen sin etter alt de har sett i krigen, og det de må leve med. Det er ikke normalt at vanlige, unge menn gjør sånt som dette. Stakkars, stakkars valpen, og stakkars, stakkars gutter som skal prøve å leve et normalt liv videre når de kommer hjem.
Bambings Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Det er synd på alle i denne situasjonen ;( Klarer ikke bli sint engang, blir bare trist.
Toya Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 ja ja... stakkars stakkars mennesker som har synket så utrolig dypt at de må kaste forsvarsløse valper i døden på den måten der...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar