Zoey Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Har netopp funnet ut hvordan jeg legger ut bilder ( jepp, har litt tungt for det) så tenkte jo at jeg måtte hive ut noen bilder av min lille stolthet davettere Dette er "nå får jeg snart vilja mi fordi mamma synes synd på meg blikket" attachment=5624:DSC00135.JPG] tjuhuu! ute på jordet:) Er fremdeles ikke helt stø på bildene, så får jo ikke til å legge ut de som er tatt med bedre kamera, men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 15. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 fikk det vist ikke til alikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 15. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 hihi.. fpr bare til med ett av gangen jeg gitt...! Er såååå datanerd skjønner dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 Fin jente, stilig halsbånd! Gleder meg til å se flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 så fin hun er og utrolig tøft halsbånd!! gleder meg til masse bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 16. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 Klart det skal soves i haugen meg gress mutter har raket sammen sydd i beinet, så måtte ha krave på, lettere fortvila stakkars.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 16. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 nei, gudameg, detta bildegreiene var håpløst.. MEEEEN, nå trooor jeg jeg har skjønt det, så prøver igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 16. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 attachment=5633:IMG_0555.JPG] på Fjelltur! Staaas med soool! Mutter raka en grasshaug til meg, så da så jeg det som min plikt å sove i den! (det blei sånn fin grop;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar