Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong

MegaMarie

Recommended Posts

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Skrevet

HAHA, der kom listen fram ja :)

Uff, ja, jeg har allerede hatt i meg et par pakker.. :)

Skrevet

Jeg har spist et egg, og tror det holder for i år :) Spiser ikke sjokoladen (liker ikke sjokolade så godt) men det inni er kjempegodt. Men klarer ikke å spise mye av det, blir alt for søtt ^^

Skrevet

Har enda ikke smakt jeg... :) Og tror kanskje jeg dropper det, har ikke råd til å bli avhengi av dem *ler*

Skrevet

Min andre pakke i år! Klarte å over leve på den i 4 dager :console: Det er lenge det!

Det bilde ødelagte nok for en hel del folk altså!

Hvor får dere egg for 30kr i fra?

Butikken i morra :rolleyes2: 1 pakke minst til meg da! Nam Nam! INGEN får smake da!!! haha

IKKE kjøp på narvesen og bensinstasjoner, koster 45 kr jo! Vent heller til mandagen, over lever 1 dag uten slikt!

Har kun sett dem på Ica og Kiwi i Bergen, og narvessen osv, har hørt de har dem på Rema også.

Guest Dratini
Skrevet

De kartongene har jeg stabla mange av... sikkert tusenvis... Men må prøve å styre meg unna den delen i år, tror at magen har fått nok søtsaker :rolleyes2:

Edit: Men det kommer jo av at jeg har jobba for produsenten... *lol

Skrevet
Jeg har spist et egg, og tror det holder for i år :console: Spiser ikke sjokoladen (liker ikke sjokolade så godt) men det inni er kjempegodt. Men klarer ikke å spise mye av det, blir alt for søtt ^^

Jeg er eenig..den sjokoladen smaker møkk.. Men det hvite er digg :rolleyes2:

Skrevet

Åå, nå har jeg lett på alle bensinstasjonene i området. Ingen egg :( Har vært på Meny også, der var det heller ingen egg..

Skrevet
Åå, nå har jeg lett på alle bensinstasjonene i området. Ingen egg :( Har vært på Meny også, der var det heller ingen egg..

Du må komme til jobben min... i Kristiansund, her har vi mange :(

Skrevet

Joda joda, jeg har så klart kjøpt ett lager! Selvkontroll er overrated, men greit å ha.

:(

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...