WheatenMali Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Mente bestemt jeg hadde lagt ut dette, men neida, Oscar gjorde det bra i dag 1auk og 3aukk med HP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Grattis =D> (ikke at jeg vet hva det betyr men :oops: ) ettersom du sa han gjorde det bra så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 hihi først fikk han 1.premie for kvalitet også ble han plassert som nr.3 med hederspremie Så om noen vil ha valper så kan de bruke Oscar, bare å ringe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Gratulerer!!! Så denne gangen gikk det bra!! (selv om det var finsk dommer ) Da er Oscaren klar for avl ja, han skulle bare vist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 åja. det var jo kjempe flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Grattis =D> (ikke at jeg vet hva det betyr men :oops: ) ettersom du sa han gjorde det bra så Hehe, er litt grønn på utrykkene jeg og' hehe... Men har lært meg mange utrykk her på hundesonen... Kjekt det og forresten: gtattulerer med brae resultater WheatenMali =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 gratulere så mye med heders premien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Grattis me HP! Kjempeflott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 gratulerer.. så morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Se her for å lese kritikk og se bilde: http://www.home.no/mali/aktiviteter.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Grattis Kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Gratulerer!! ;) så morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 hihi ja, takk Nå SKAL må vi snart møtes igjen Astrid!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 hihi ja, takk Nå SKAL må vi snart møtes igjen Astrid!!!!! JAA det må vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar