Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken rase skal Loke ha?


Matmor

Recommended Posts

Loke skal ha en liten, søt corgie. Sånn er det bare :D

Men ikke hvilken som helst Corgi, en Cardigen faktisk :whistle:

Annette får faktisk ikke lov til å velge hun :D

Eh ok? Annette jo kjent for å gjøre som jeg får beskjed om liksom? *flir*

Det frister med en liten cardigan, det må jeg innrømme, men det frister også med en helt grei og rolig omplasseringshund...og så var det disse små vakre myndene da *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige baby`er :

Joa, men alle valper er søte!

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg fikk litt vondt av den katten jeg, snakker om å bli overfalt av en mobb. Og hvor var valpemor? Etter 7 pluss pluss minutter, så hadde det vært litt artig å se samspillet med mor også.

Men dere, corgier... søte??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corgier er kule og MYE hund :whistle:

Jeg hadde pembroke som første hund og må innrømme at med stor hund etter det, tok det lang tid å venne seg til hund som faktisk rekker ned til gulvet med alle bena og ikke ser ut som en veltet sparegris når den ligger på siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det frister med en liten cardigan, det må jeg innrømme, men det frister også med en helt grei og rolig omplasseringshund...

Hihi.. Mamma har en grei og rolig omplasseringshund som er hannhundaggressiv og overhormonell. Jeg lurer litt på hvor du skal finne en sånn rolig og grei en. Kan jo kanskje funke med en gammel hund da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men alle valper er søte!

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg fikk litt vondt av den katten jeg, snakker om å bli overfalt av en mobb. Og hvor var valpemor? Etter 7 pluss pluss minutter, så hadde det vært litt artig å se samspillet med mor også.

Men dere, corgier... søte??????

Cardigan er søte. Prøv å sitte midt i et slikt valpekull uten å smelte helt. :whistle: Noen onde mennesker hadde visst sladra litt om meg og valper, og det endte selvfølgelig at jeg ble plassert på valperommet da jeg var på besøk og måtte pine meg igjennom å være sammen med de en stund.... (og hadde haleheng til stadig av en haug med søte valper resten av helga....).

Hundene på filmen så ut som mini-avlange BC valper :D

Blandinger av BC og dachs sikkert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hun skal ha OBOS schæfer faktisk *humre*

Jeg ønsket meg Corgi når vi skulle ha litten hund jeg, men mannen sa nei med så store bokstaver at jeg skjønte at det ikke var noe tema......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...