Aussieglis Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Hvis man skal til sverige for å bli ei natt, hva må man ha med for å vise eventuelle folk på grensa ang. medbragt hund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Ingenting, det fri frem og tilbakeførsler av hunder mellom norge og sverige. Men jeg pleier å ha med vaksinasjonskortet til hundene, slik at jeg har dokumentasjon på at de er norske og ikke smuglet inn fra utlandet. Edit; du trenger ikke å stoppe å vise noen papirer i det hele tatt mellom norge og sverige. Vi har blitt stoppet i tollen mange ganger, aldri noen som har spurt om å få dokumentasjon på hundene, de har stort sett bare bedt oss om å reise videre uten å sjekke bilen fordi det bråker sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Du må ha med vaksinasjonskortet, men trenger ikke "kjøre på rødt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Du må ha med vaksinasjonskortet, men trenger ikke "kjøre på rødt". I følge mattilsynet sine sider så trenger man ikke å ha med noe dokumentasjon i det hele tatt på hund eller katt, Da det er fri innførsel mellom norge og sverige (Ja det er flisespikkeri jeg vet det..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 5. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Det var godt å vite. Vaksinasjonskort tar vi med i tilfelle Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar