victoria_e Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2008 Hvor kan man kjøpe billige kjegler, men brukbare kjegler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2008 XXL eller andre sportsbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 4. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2008 Takk. Har bestillt fra XXl nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Ser du har bestilt allerede, men hvis andre lurer på det samme, så har Clas Ohlson også billige kjegler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Jeg kjøpte kjegler i sommer i lekebutikken, fikk fire kjegler og en liten ball til 60kr, kjøpte to pakker så nå har jeg åtte kjegler som jeg er veldig fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Enkelte steder selger de jo fargesprakende plastbøtter til barn for en billig penge. Mine første markører var 5 røde bøtter til 10,- kroner stykket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Enkelte steder selger de jo fargesprakende plastbøtter til barn for en billig penge. Mine første markører var 5 røde bøtter til 10,- kroner stykket... Hi hi gøy du sier dette, jeg har kjøpt en netting pose med sånne former til sandkasser og satt opp som kjegler, ruta osv...funker helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 Hi hi gøy du sier dette, jeg har kjøpt en netting pose med sånne former til sandkasser og satt opp som kjegler, ruta osv...funker helt greit Cluet er jo variasjon, slik at hundene ikke blir overraska over at kjeglene har feil farge, feil form, feil ditt eller feil datt (men da har jo eier noe å skylde på om den ikke går i ruta ). Nå er vel kjeglene standariserte i regelverket da... Rute er rute, uansett om det er bøtter, kjegler eller treklosser... Edit: Her finner dere samme type som Canis selger, bare noe billigere. Koster 120 SEK for 4 stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar