Gå til innhold
Hundesonen.no

Billige kjegler

Recommended Posts

Skrevet

Ser du har bestilt allerede, men hvis andre lurer på det samme, så har Clas Ohlson også billige kjegler. :ahappy:

Skrevet

Jeg kjøpte kjegler i sommer i lekebutikken, fikk fire kjegler og en liten ball til 60kr, kjøpte to pakker så nå har jeg åtte kjegler som jeg er veldig fornøyd med :ahappy:

Skrevet

Enkelte steder selger de jo fargesprakende plastbøtter til barn for en billig penge. Mine første markører var 5 røde bøtter til 10,- kroner stykket...

Skrevet
Enkelte steder selger de jo fargesprakende plastbøtter til barn for en billig penge. Mine første markører var 5 røde bøtter til 10,- kroner stykket...

Hi hi gøy du sier dette, jeg har kjøpt en netting pose med sånne former til sandkasser og satt opp som kjegler, ruta osv...funker helt greit :whistle:

Skrevet
Hi hi gøy du sier dette, jeg har kjøpt en netting pose med sånne former til sandkasser og satt opp som kjegler, ruta osv...funker helt greit :whistle:

Cluet er jo variasjon, slik at hundene ikke blir overraska over at kjeglene har feil farge, feil form, feil ditt eller feil datt (men da har jo eier noe å skylde på om den ikke går i ruta :rolleyes: ). Nå er vel kjeglene standariserte i regelverket da... Rute er rute, uansett om det er bøtter, kjegler eller treklosser...

Edit: Her finner dere samme type som Canis selger, bare noe billigere. Koster 120 SEK for 4 stykker.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...