Gå til innhold
Hundesonen.no

Billige kjegler

Recommended Posts

Skrevet

Ser du har bestilt allerede, men hvis andre lurer på det samme, så har Clas Ohlson også billige kjegler. :ahappy:

Skrevet

Jeg kjøpte kjegler i sommer i lekebutikken, fikk fire kjegler og en liten ball til 60kr, kjøpte to pakker så nå har jeg åtte kjegler som jeg er veldig fornøyd med :ahappy:

Skrevet

Enkelte steder selger de jo fargesprakende plastbøtter til barn for en billig penge. Mine første markører var 5 røde bøtter til 10,- kroner stykket...

Skrevet
Enkelte steder selger de jo fargesprakende plastbøtter til barn for en billig penge. Mine første markører var 5 røde bøtter til 10,- kroner stykket...

Hi hi gøy du sier dette, jeg har kjøpt en netting pose med sånne former til sandkasser og satt opp som kjegler, ruta osv...funker helt greit :whistle:

Skrevet
Hi hi gøy du sier dette, jeg har kjøpt en netting pose med sånne former til sandkasser og satt opp som kjegler, ruta osv...funker helt greit :whistle:

Cluet er jo variasjon, slik at hundene ikke blir overraska over at kjeglene har feil farge, feil form, feil ditt eller feil datt (men da har jo eier noe å skylde på om den ikke går i ruta :rolleyes: ). Nå er vel kjeglene standariserte i regelverket da... Rute er rute, uansett om det er bøtter, kjegler eller treklosser...

Edit: Her finner dere samme type som Canis selger, bare noe billigere. Koster 120 SEK for 4 stykker.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...