SD Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Skrevet 30. Januar 2008 I dag fikk jeg vite at cutenews'en plutselig kommer opp med en feilmelding/errormelding slik som dette: link til bilde Har fungert som fjell før, og ikke har jeg gjort noe med den heller. link til hjemmesiden Noen som har peiling og kan hjelpe?
Tore Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Skrevet 30. Januar 2008 Sjekk webhotellet om mappen /flatas98/cutenews/ i d heletatt ligger der med riktig navn... Sjekk at index.php ligger der... Sjekk config filen om informasjonen, webhotell, mysql, passord osv er riktig... Sjekk hva passordet til mysql/php er på webhotellet... Om du sender meg passordet igjen så kan jeg sjekke for deg...
SD Skrevet 30. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2008 jo, men jeg bruker jo ikke mysql/php, det skjønner jeg ingenting av. Har aldri gjort det, men cutenews har alikevel funket som bare det frem til i går.
helle Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Skrevet 30. Januar 2008 begge linkene funker hos meg nå. glem det, så feil. beklager
Tore Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Skrevet 30. Januar 2008 å, trorrde cutenews var samme opplegget som wordpress ol. cutenews må være php, å må vel dermed ha en config fil...
SD Skrevet 30. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2008 Jeg kan ærlig talt ikke så mye om cutenews heller Men er så rart at det har funket perfekt frem til nå, selv om jeg ikke bruker php. Får gjøre om den hjemmesiden til php da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar