Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine katter

Riz

Recommended Posts

Skrevet

Her kommer et lite galleri av kattene mine.

Cognacrampen:)

DSC_0622.jpg

DSC_0620.jpg

DSC_0176-1.jpg

Snowballsøtingen.

Dette er yndlingsplassen hans når han er ute, jeg må til slutt bære han inn. Da skjelver han av kulde.

DSC_0579.jpg

DSC_0091.jpg

DSC_0090-2.jpg

DSC_0089-2.jpg

DSC_0087-1.jpg

Jp

DSC_0064-1.jpg

DSC_0059-4.jpg

DSC_0095-3.jpg

Arwen

DSC_0160-1.jpg

DSC_0130-2.jpg

DSC_0120-3.jpg

DSC_0649.jpg

DSC_0698-1.jpg

Palan

DSC_0013-2.jpg

DSC_0018-7.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0030-1.jpg

DSC_0017-5.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...