C.J Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Noen få bilder fra turen: Håper jeg fikk alle hundene med nå.. Og jeg måtte slette alle bildene på tråden om Chantana for å få plass til disse - det er jo så få bilder hver bruker får legge ut her på sonen jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Fine billeder fra turen. Har selv fået lavet en konto på photobucket nu, så jeg forhåbentlig begynder at huske mit kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Så fine bilder av alle hundene Hvordan rase er hund nr 2 nedenfra? Den var så pen... Er det restriksjoner på hvor mange bilder man kan legge ut her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Ja der er restriktioner, du har 500kib til uploading af billeder, det står i reglerne, men giver dig også alternativer i reglerne om hvor du kan uploade billeder, og da kan du lægge link til billeder. Både cockere og hund på andet billede nedefra er mine Den store er en blanding af Leonberger og broholmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Det ser nå ut som om dere koser dere.. Kommer meg jo aldri avgårde på disse turene jeg må få fingeren ut snart og møte opp............................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Ja det må du Roma Var mange fine bilder Showtime Kan du ikkje sende meg det bilde du viste meg av akita i full fart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Det så veldig gøy ut! Elsker å gå turer i fjellet med andre Jeg og noen veninner er ofte på hytta mi, og da har jeg med meg Arwen, og Ane har med seg Kaisa Er kjempe venner, og vi får en finere hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 21. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Ja det må du Roma Var mange fine bilder Showtime Kan du ikkje sende meg det bilde du viste meg av akita i full fart?Prøvde å sende i går kveld, men hotmailen klikket <_< Skal forsøke igjen når jeg kommer hjem fra skolen.. Roma: Bli med neste gang da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Prøvde å sende i går kveld, men hotmailen klikket <_< Skal forsøke igjen når jeg kommer hjem fra skolen.. Roma: Bli med neste gang da! Jeg kunne godt tænke mig det af Charlie, han ser så sød og smågnaven ud på samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Både cockere og hund på andet billede nedefra er mine Den store er en blanding af Leonberger og broholmer. Så det er dine elsklinger Einstein er den som er blanding av Broholmer og Leonberger antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Så det er dine elsklinger Einstein er den som er blanding av Broholmer og Leonberger antar jeg. Ja det er Einstein der er broholmer og leonberger Edit: der er flere billeder af dem fra flere hundetreff her i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 21. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Prøvde å sende både Akita og Einstein&Charlie bilder på mail, men den er fremdeles klikk <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar