MariaN Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 Er det røyteperiode nå??? Har ei bikkje som legger fra seg halve pelsen sin der han legger seg ned (les sofa og seng). Skiftet på senga for en time siden, hvit laken ja takk... En svarting som har vært å lagt igjen masse dna spor... Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har støvsugd sofaen siden helga. Neste gang skal jeg ha SVART laken I morgen blir det en omgang med børsten, før han skal i dusjen! (Siste runde med lusekur). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 Noen som allerede har spurt om det her; http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=31037 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 Jeg stenger denne, da det samme spørsmålet er stilt i tråden Tine Therese sikter til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar