Walla Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Mhm, fikk sånn jeg; se på det bildet jeg fant av deg på facebook *link* Og det jeg sendte videre var visst sånn det: haha:P se på dette bildet *link* For det første bruker jeg alltid stor bokstav som f.eks; Haha Se på dette bildet *link* Prøvde å forklare det til alle stakkarene som har fått det av meg :$ Håper det blir slutt på nå. Har ikke vert på MSN på 2-3 dager nå så jeg ikke får noe mer. Far kjører Norman virus kontroll og nå har han tatt meg seg dataen på jobb for å fikse det. Tør ikke logge på på et par dager tror jeg. Vil ikke få linken igjen :S :S Mn får å få det viruset må du jo trykke på linken.. må du ikke det..? Det gjør jo ikk no om du bare får den hvis u ikk trykker på dn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Jeg er faktisk nysgjerrig og prøvde å få opp bildet flere ganger og fikk viruset xO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 26. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Denne kan nok være nyttig å lese for noen. Her står det litt om hvordan sikre seg på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar