Huldra Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Hva gjør man med de gamle gardinene når man har kjøpt nye? Legger de til side i et skap hvor de ligger resten av sitt liv? Sender de til Romania? Selger de på finn? Lager duk? Gir de til venner/familie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Hvis de er skikkelig stygge legger man de til side og overleverer dem til en kommende brud med krav om at hun må sy seg kjole av stoffet til utdrikningslaget... Ja, selvopplevd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Man bruker de som trekk til puter og dyner i hundesenger, f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 10. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Hmm.. problemet med begge forslagene er at gardinene jeg tenker på, er av den tynne, gjennomsiktige typen. Ville ikke holdt en halv dag som hundepute, og dessuten ville puten bitt sett gjennom trekket. Bruden også forsåvidt, men det aner meg at det ikke ville vært et like stort problem.. Jeg har allerede endel gardiner liggende i skap og sånt, og trenger ikke flere der. Egentlig trenger jeg skapplassen også, så hvis noen vet hva man gjør med gardiner man allerede har i skap, så tar jeg imot tips på det også. (Og ja, disse er også tynne, dog ikke fullt så gjennomsiktige..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 De gardinene du er sikker på at du ikke kommer til å henge opp igjen sjekker du først med familie og venner om noen kan ha bruk for. deretter så enten selger du dem eller gir de bort til Fretex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Om det er sånne gode, tykke gardiner blir det supre filler av dem - har filler for resten av hundens levetid da omtrent Rives i passe brede remser, en knute i hver ende og en på midten - voila! Greie å slenge rundt halsen når man trener og ikke har uendelig mange lommer å putte ting i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar