Labbalino Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Håper at dere hadde en fin tur. Jeg hadde veldig lyst til å være med, men gikk skikkelig på trynet på glatten på fredag og skamslo meg, så det var ikke til å tenke på... Håper at jeg har anledning til å være med neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Hei hei Vel da har jeg vært hos dyrlegen og det var ingen svuls Patten er bare jævli betent Så no går ho på antibiotika og smertestillende. Og ho må gå med boddy. He he litt stykt å le men men. Masse fine bilder. Dere var heldig med været. Vi gleder oss til neste gang Shira må bare bli friskemeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Hei hei Vel da har jeg vært hos dyrlegen og det var ingen svuls Patten er bare jævli betent Så no går ho på antibiotika og smertestillende. Og ho må gå med boddy. He he litt stykt å le men men. Masse fine bilder. Dere var heldig med været. Vi gleder oss til neste gang Shira må bare bli friskemeldt No blei eg glad, kjempe kjekt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar