C.J Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Vet noen om det skal holdes noe seminar med hund i Bergensområdet i nærmeste fremtid? Har aldri vært på seminar før, og har svært lyst til å lære mer om hund - spesielt læringspsykologi, ernæring og adferd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Er vel ikkje akkurat noe seminar, men skal være kurs i hundens språk i Nordhordland hundeklubb snart. Gå inn på www.nordhordland-hundeklubb.no, trykk på kurs, bla litt ned, og da finner du litt mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 Hmm dette så jo spennende ut. Tror faktisk e skal melde meg på. Har ikke vondt av litt mer kunnskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2008 Dette har egentlig ikke noe med det du skiver å gjøre, men jeg vet at det skal være et IPO kurs som har observatør plasser igjen. Det skal være på Stend vgs. Det er en kjempe flink instruktør, og hvis du vil lære om denne hundesporten, så ville jeg fått med meg det i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2008 Vel ikke dumt å ta et hundens språk kurs. Det var faktisk en del å lære. Anbefales...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar