TineSimbaNana Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Ville bare minne folk på at det hundeskolen i kveld kl.20.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Hva skal de idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinki Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 å d var bra du gjorde.. for eg hadde glemt det ut noen som vet hva dei skal gjøre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Ville bare minne folk på at det hundeskolen i kveld kl.20.00 Tusen, tusen takk! Jeg hadde søren meg glemt det om ikke jeg hadde snublet innom her nå. Da får jeg sette i gang å øve til norskprøven, slik at jeg får sett Hundeskolen uten dårlig samvittighet.. Hva skal det handle om i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbakkevold Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 de skal være servicehunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Gleder meg! "Jan Vidar blir fortvilet", haha x] Edit: Synd på Fiona og Gorm da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Edit: Synd på Fiona og Gorm da.Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 6. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Nå er det ikke lenge igjen til det begynner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Å, nå er det jammen lenge siden jeg så det sist gleder meg :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Bra du minte på,det hadde jeg self glemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Jeeey nå begynner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbakkevold Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Så flink servicehund! Og så glad den var for å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Oh, jeg ser at det er lenge siden jeg har sett Neal...! Sånn ca 30 kg og et skjegg siden...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Oh, jeg ser at det er lenge siden jeg har sett Neal...! Sånn ca 30 kg og et skjegg siden...! Da er det noen år siden du har sett ham ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 hehe, jeg har klikkertrent litt med hunden:P han reagerte på klikkeren venta på gooodis !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Da er det noen år siden du har sett ham ja Hehehe ja det er drit lenge siden! Stakkars Fiona da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Han med blandingen (husker ikke navn) klikker jo i ett sett! Og glemmer helt å gi godbit etter klikkene. Blir litt småirritert! Også skylder han på at hunden er ufokusert.. Stakkars Jan Vidar og Fiona! Håper ikke dem må ut av serien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Stakkars Fiona ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Slo akkurat på - hva er det med Fiona da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Slo akkurat på - hva er det med Fiona da?Kennelhoste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Slo akkurat på - hva er det med Fiona da? De tror det er kennelhoste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Hva? Synd på hånda til Gorm x] Synd på Fiona som er forskjølet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Stig klikker jo hele tiden. Ikke rart hun blir forvirra Stakkars Fiona ja, men Jan Vidar er jo der på eksamensdagen så kanskje de får bli, men hoppe over denne gangen ? Heia Ingvild og Lotta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Synes Stig skal gå ut nå! MAKAN TIL TRENING. Asså, han klikker hele tiden. 5 klikk = 1 godbit for han :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Stakkar Fiona, ja! Håper virkelig ikke de går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar