Gå til innhold
Hundesonen.no

Pass deg for piller i drinken!


tuppetroll

Recommended Posts

Fikk denne tilsendt på Facebook - selv om ingen ønsker seg piller i drinken er det kanskje enda mer grunn til å holde manisk på drinken nå..

A woman at the nightclub, 'Crow Bar'- on Saturday night was taken by 5 men,

who according to hospital and police reports, gang raped her before dumping her.

Unable to remember the events of the evening, tests later confirmed the

repeat rapes along with traces of Rohypnol in her blood, with Progesterex,

which is essentially a small sterilization pill.

The drug is now being used by rapists at parties to rape and sterilize their

victims.

Progesterex is available to vets to sterilize large animals.

Rumor has it that Progesterex is being used together with Rohypnol, the date

rape drug. As with Rohypnol, all they have to do is drop it into the girls

drink. The girl can't remember a thing the next morning, of all that had

taken place the night before.

Progesterex, which dissolves in drinks just as easily, is such that the

victim doesn't conceive from the rape and the rapist needn't worry about

having a paternity test identifying him months later.

THE DRUGS EFFECTS ARE NOT TEMPORARY !!

THEY ARE PERMANENT !!

Progesterex was designed to sterilize horses.

ANY FEMALE WHO UNKNOWINGLY TAKES THE DRUG WILL NEVER BE ABLE TO CONCEIVE

!!!

The b*"%^*!s can get this drug from anyone who is in vet school or any

university.

It's that easy, and Progesterex is about to break out big everywhere.

Believe it or not, there are even sites on the Internet telling people how

to use it.

Please FORWARD ~ This to everyone you know, especially girls.

BE CAREFUL WHEN YOU'RE OUT AND DON'T LEAVE YOUR DRINK UNATTENDED.

Please make the effort to pass this onto all you know.

Guys, please inform all your female friends and relatives.

This has now been reported to have been used on 360 women around London and

over 900 in the United States.

GIRLS !! KEEP YOUR DRINKS SAFE AT ALL TIMES

And men, look after the girls you're with.

PLEASE PASS ON.... (REPOST)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Åh, det er så skummelt!

Jeg kjenner folk som jobber på utesteder og de har fått streng beskjed om å følge meg nå.

Som nevnt i den teksten tuppetroll la ut, så legger folk steriliserende midler i drinkene, og man kan bli steril, uten å vite hvorfor. Megaviktig å passe på drinkene, og går man på do så få noen til å passe nøye på den.

Er helt sjukt hva folk får seg til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Uansett om dette legemiddelet ikke finnes, så er det faktisk sant. Tror ikke samtlige utesteder blir varslet pga en mail sendt rundt på facebook.

En jeg vet av som jobber på utested fikk ryphnol i drinken sin, men han merka det heldigvis fort da han var i feil miljø for flere år siden.

Og jeg vet det er flere, det går mange historier fra diverse utesteder om slike ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om dette legemiddelet ikke finnes, så er det faktisk sant. Tror ikke samtlige utesteder blir varslet pga en mail sendt rundt på facebook.

En jeg vet av som jobber på utested fikk ryphnol i drinken sin, men han merka det heldigvis fort da han var i feil miljø for flere år siden.

Og jeg vet det er flere, det går mange historier fra diverse utesteder om slike ting..

Hva er det som er sant? At folk får rohypnol eller andre ting i drinken er jo ikke noe nytt akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steriliseringsmiddelet er sant :yawn:

(så vidt jeg vet iallefall. Folk som jobber på utesteder har iallefall fått beskjed om dette)

Så vidt jeg vet og så langt jeg har fått sjekket så finnes det ikke en pille man kan ta og så vips er man steril.

Undersøkelser ble gjort på 60 tallet med et antibiotikum kalt Quinacrine, fra startet behandling til sterilitet tok det litt over en måned om jeg ikke husker helt feil.

Dette er det eneste preparatet jeg har funnet hittil etter en superrask sjekk, om man googler "sterilization pill" og "non-surgical sterilization" får man derimot opp masse treff om steriliserings-bløffer...

Mener på ingen måte og bagatellisere såkallte "rape-drugs" (som ofte er sedativer, hypnoticum etc), men man skal også være litt kritisk til alt får inn på innboksen her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle hester som steriliseres blir livmoroperert som hunder?

Egentlig synes jeg det er uvesentlig - folk passer for dårlig på drinkene sine på byen, og det er egentlig hovedpoenget her - å minne folk på at det er ikke bare neddopingspiller man kan putte i drinken. Om det er steriliseringsting eller andre skadende greier er likegyldig - pass på drinken, og spanderer noen på deg så følg nøye med på den fra den går fra bartenderen til den havner hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg det er uvesentlig - folk passer for dårlig på drinkene sine på byen, og det er egentlig hovedpoenget her - å minne folk på at det er ikke bare neddopingspiller man kan putte i drinken. Om det er steriliseringsting eller andre skadende greier er likegyldig - pass på drinken, og spanderer noen på deg så følg nøye med på den fra den går fra bartenderen til den havner hos deg.

Jeg synes ikke det er uvesentlig jeg, jeg vil mye heller bli dopet sanseløs enn å bli permanent steril, bare for å være skrekkelig vanskelig :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er uvesentlig jeg, jeg vil mye heller bli dopet sanseløs enn å bli permanent steril, bare for å være skrekkelig vanskelig :rolleyes:

Joa, men jeg tviler sterkt på at du ønsker å bli utsatt for disse respektløse handlingene mens du ligger der mer eller mindre bevisstløs.... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men jeg tviler sterkt på at du ønsker å bli utsatt for disse respektløse handlingene mens du ligger der mer eller mindre bevisstløs.... eller?

Som du ser i mine tidligere innlegg så forsøker jeg på ingen måte å bagatellisere rape-drugs og nødvendigheten av å passe på drinken sin ute på by'n, men jeg prøver å avkrefte en myte om at et ikke-eksisterende medikament blir brukt til å sterilisere ofre.

Selvfølgelig er det ingen som vil bli utsatt for en slik nedverdigelse som å bli neddopet og voldtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser i mine tidligere innlegg så forsøker jeg på ingen måte å bagatellisere rape-drugs og nødvendigheten av å passe på drinken sin ute på by'n, men jeg prøver å avkrefte en myte om at et ikke-eksisterende medikament blir brukt til å sterilisere ofre.

Selvfølgelig er det ingen som vil bli utsatt for en slik nedverdigelse som å bli neddopet og voldtatt.

Klart det.. Men å si at en heller vil bli neddopet enn ufrivillig steril er liksom ikke helt veien å gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, si ikke det ;)

Jeg blir bare litt oppgitt over at ting som blir sendt rundt på massemailer blir opplest og vedtatt som sannheter.. (Regner med de fleste har fått den om den lille gutten som ble slått i hodet av faren sin og fikk hjernesvulst også.... <_< Nei, det er ikke mulig det heller....)

Jeg har selv hatt veterinær farmakologi, og har ikke hørt om ett eneste stoff som skal gjøre hester permanent sterile ved en pille (eller andre dyr og mennesker for den saks skyld). Og at noen skal bli permanente sterile på få timer ved å spise en pille er i seg selv utrolig lite sannsynlig. (Arrester meg gjerne om noen vet med sikkerhet motsatt..).

Så mulig jeg er litt rar, men jeg blir litt "glad" når jeg vet at det ikke finnes ett rape-drug som kan gjøre en steril. Alle kan være uheldige å få noe i drinken sin, og ja, å bli voldtatt må være noe av det værste som kan skje en selv. Men om jeg skulle blitt steril i samme slengen så tror jeg verden hadde rast enda mer sammen enn om jeg "bare" skulle blitt voldtatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...