Lollipopp Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 det blir hyggelig å hilse på hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Takk får supert hyggelig treff ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Takk for en trivelig dag. Bilder kommer etter hvert. Aner ikke om jeg får ordna de i kveld eller ikke (noen har enda ikke starta å pakke. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Ja,takk for en hyggelig dag! Selv om min Mira ikke ville hilse på noen. Var bare sint på alle de andre hundene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Det var super hyggelig ;D Joda, du rekker bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
talemarie Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Vi koste oss også idag Har en stk trøtt valp nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Et bildet fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Mine bilder kan jo ikke sammenlignes med Mikkel sine men her kommer noen til Og til sist trollet mitt! Jeg har jo ikke fått med den siste hunden til Mikkel på noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Flotte bilder Mira var kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Ja ho er jo søt og vanligvis snill men har vært rampete i dag. Jeg må nok på treff oftere, så ho blir tryggere på andre hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 I dag fikk Bosse noen leksjoner i hvordan gå og stå pent. Og en liten "bildedokumentar" fra den begivenheten: Victoria ser litt undrende ut til forklaringene til Lill... Og virker lettere overrasket over at det er hun som må gå med Bosse. Men dette går vel strålende? Bosse skal stilles opp. Mopsehaler er fine handtak. Lill må trø til med litt hjelp Dette må vel bli bra? Men uansett, så veit Bosse at han er kongen på "haugen" og übercool. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Utrolig kule bilder Mikkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Ikke helt fornøyd med bildene fra i dag da... Men det er da bedre enn ingenting.... Søteste labbevalpen var en tur også. Var det Lukas den het? Shakk. Bosse. Mira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2008 Så koselig det ser ut til at dere hadde Men nå vil jeg også på treff Passer det for noen i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2008 ja det var skikkelgi hyggelig.. haha fpr nopen bilde.. hva med å møte fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 17. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2008 Jeg kan! Men tror Mikkel snakka noe om jobb eller no da ? Han kommer tilbake om noen dager fra det kurset sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 17. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2008 da kan Mikkel være med neste gang neida. Hvis nesten ingen kan så får vi vel vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shanice86 Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Hei. Jeg å venninna mi er intressert i å bli med på treff. Vi er i nesparken støtt og stadig. Jeg har en staffordshire bull terrier på 4 år og en bordeaux valp på 3 mnd. Venninna mi har en cane corso og en boerboel. Vi så dere forresten på lørdag. Når skal dere ha treff neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 ja vi så dere å På fredag tror jeg. Jo flere vi er sammen jo gladere vi blir(8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Ja vi så dere! Ingen som kan torsdag isteden da ? Jeg drar til vestfold fredag Da blir jeg til to og tar med Jen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 torsdag passer for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Jeg tror jeg kan! Hvis jeg finner veien og alt det er:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Torsdag klokka to? To er liksom et fint tidspunkt nesparken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Torsdag kl 2 i nesparken vi er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2008 Hadde det hvert litt lettere for oss og komme oss dit, skulle vi gjerne blitt med vi også. (Får ta det en dag jeg evt er hos Lill ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar