dyre elskeren Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 hei! jeg har en hann kanin som er kasterert, og to uker etter har hann blitt så slapp. han bare ligger der liksom. så det jeg lurte på var om de bler så slappe av å bli kasterert, eller er han syk??? jeg vil ikke miste han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinkaHunden Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 De pleier ikke å være slappe 2 uker etter, så jeg ville ha gått til dyrlegen.. De pleier egentlig bare og være slappe 1-2 dager etter. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyre elskeren Skrevet 12. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2008 takk for svar:) han er pigg igjenn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 takk for svar:) han er pigg igjenn nå Så flott da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar