Gå til innhold
Hundesonen.no

nytt mobilabonnement

Benedicte

Recommended Posts

Det er så mye reklame for mobilabonnement for tiden at jeg ikke har peiling på hva som er hva og hvilke tilbud de har. Ikke orker jeg å prøve å komme på alle leverandørene for å sjekke nettsidene dems hva de har å tilby heller.

Derfor spør jeg sonen om hjelp, hihi.

Jeg er ute etter et abonnement uten særlig høy månedspris. Jeg sender også veldig mye sms med allslags forskjellige folk. Snakker ikke så mye i telefonen, når jeg snakker i telefonen er det om oftest bare med en-to av mine nærmeste venner (og da kan jeg snakke i mange timer). Finner det ikkeno sånn vennegreie, slik at det er billigere/gratis å ringe til utvalgte personer? Også vil jeg ha billig sms pris da. Det er kanskje litt mye å be om, når jeg vil at alt sammen skal være så kjempebillig liksom, men kom gjerne med anbefalinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NetCom Smart Talk. Veldig billig, men bestill SMSMania dersom du sender mye SMS og Netcom Venner (tror jeg den heter?), så ringer du i det minste gratis til alle som har Netcom. Jeg har dette, og har aldri hatt så lave regninger :P

Edit: SmartTalk har ingen månedspris, og generelt lave priser. Med SMSMania kan du sende 2000 meldinger til 200 kr måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Guest Snusmumrikk

Onecall. Jeg har aldri betalt så lave telefonregninger.

- Først 90 sms gratis og 0,42 kr per sms etter de først 90

- de første 120 ringeminuttene gratis, etter 120 ringte minutter 0,80 kr per min og etter 400 ringte min 0,65 kr per min.

- oppstart: de første 120 ringemin gratis, etter 120 min 0,59 kr og etter 400 ringte min 0,49

Ingen måndespris.

Jeg stifta abonement i oktober, og første regninga mi fikk jeg for noen dager siden på 47 kr... Altså 47 kr på fire mnd. Og selv om jeg ikke skravle veldig mye i tlf sprarer jeg ikke akkurat på hverken minuttene eller meldingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Tele2 er det billigste nå.

Klikk på abonnementene for mer informasjon.

Abonnement Mnd. avgift Minuttpris * SMS MMS Startpris

Snakkis 199,- 0,- 100 fri

deretter 0,49 1,89 0,79

Champion 0,- 0,39 0,39 1,89 0,89

Hero 119,- 0,39-0,79 0,59 1,97 0,69

Uno 0,- 1 øre

per sek 0,55 1,89 0,-

Kompis 0,- 0-0,69 0,49 1,79 0,69

Kompis Kontant 0,- 0-0,69 0,49 1,79 0,69

Kompis er utgående.

Jeg skal ha champion,det er noe av det billigste abonnementene du kan få tak i .

men du må velge abonnement etter forbruket ditt!

* Egne priser gjelder for utland, spesialnummer og mobilsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tele2 er noe dritt er min erfaring.. de sender ut regninger i hytt og gevær og man må virkelig følge med så man vet man betaler rett..

Du sier du sender MYE sms, men HVOR mye?? 200 pr mnd? 1000? 5000??

Selv har jeg Djuice Nonstop... 299 pr mnd, og sender ubegrenset med sms og mms i Norge. Jeg sender rundt 3000 sms pr mnd nå ca.

I tilegg har jeg en ekstra tlf med One Call på. Der har jeg da 120 gratis minutter hver måned som jeg bruker på det vesle jeg ringer. Dette er MIN perfekte løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...