Gå til innhold
Hundesonen.no

Kastrert hund


Nina&Leah

Recommended Posts

Jeg har en hannhund på 18mnd som ble kastrert for ca 3 uker siden. til å begynne med var pungen slapp og "normal".

Nå har den ene pungen blitt stor og ser ut som før kastreringen. Andre pungen er flat som en pannekake.

Er det noen andre som har vært borti dette?

Er det normalt? Kan det være betendelse? Han er ellers i fin form

Skal ringe vererinæren i morgen, var bare spent på om det er noen som har vært borti lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hannhund på 18mnd som ble kastrert for ca 3 uker siden. til å begynne med var pungen slapp og "normal".

Nå har den ene pungen blitt stor og ser ut som før kastreringen. Andre pungen er flat som en pannekake.

Er det noen andre som har vært borti dette?

Er det normalt? Kan det være betendelse? Han er ellers i fin form

Skal ringe vererinæren i morgen, var bare spent på om det er noen som har vært borti lignende

Jeg har ikke vært borti noe slikt på de kastrerte hanhundene jeg kjenner til. Jeg vet ikke hva det kan være men tanken på brokk melder seg.. Ta hunden med til veterinæren i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hannhund på 18mnd som ble kastrert for ca 3 uker siden. til å begynne med var pungen slapp og "normal".

Nå har den ene pungen blitt stor og ser ut som før kastreringen. Andre pungen er flat som en pannekake.

Er det noen andre som har vært borti dette?

Er det normalt? Kan det være betendelse? Han er ellers i fin form

Skal ringe vererinæren i morgen, var bare spent på om det er noen som har vært borti lignende

Ja, det eneste jeg kjenner til er at pungen skrumper... Ikke øker i omfang.

Støtter Quest under at pelsen nok må komme seg til en sjekk hos veterinær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...