waheeidi Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2007 Hunden min Ana, som jeg bor med her i trondheim=) Hun er 1 år og 10 mnd, og av rasen kleiner münsterländer=) I miine øyne, er hun så klart verden søteste=) her er ana om sommeren, når hun enda ikke var så gammel=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2007 Pena ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2007 Nei, så søt Minner nesten om en springer på det nederste bildet, men det har nok med fargene å gjøre Driver dere med noen hundesport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waheeidi Skrevet 12. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2007 Det som går mest av hos med nå for øyeblikket er å lære triks osv. Har tenkt å melde meg på freestyle til våren. Ellers går det jo på jakt, og utstilling. Så nå holder vi egentli ikke på noe spesielt. Har tenkt å ta henne med på agility banen engang å prøve å se om hun liker det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2007 Søt hund med et kjempefint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waheeidi Skrevet 13. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2007 tusen takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waheeidi Skrevet 24. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 tenkte vi skulle legge ut noen bilder=) Her satt vi faktisk i noen sekunder Det var ikke enkelt å ta bilde av henne ute, for en slik propell hun var=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Søta Er sikker på at Ana er født med rakett i rompa. Dere må ha god jul og godt nyttår, så treffes vi til skolestart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Nydelig hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waheeidi Skrevet 25. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 jo, noen ganger lurer jeg også på det... Jo, god jul=) Vi sees snart=) *Redigert dialektbruk, bruk bokmål eller nynorsk* Mod. Buhund-jenta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2008 Bildene jeg tok av Ana i helgen: Peneste Ana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2008 Kjempesøt hund! Kleiner Münsterländer var en av rasene vi vurderte da vi skulle ha hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar